مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: تا اواسط هفته جاری آسمانی صاف تا نیمه‌ابری و افزایش تدریجی دما در نقاط مختلف استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان، اظهار کرد: با پیش‌بینی آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروج سامانه سرد و بارشی در چند روز اخیر آسمانی صاف و نیمه‌ابری و افزایش تدریجی دمای استان نسبت به اوایل هفته گذشته را شاهد بودیم.

وی افزود: این وضعیت هوایی در طی روزهای آینده نیز در استان اردبیل حاکم خواهد بود، هر چند در طی روزهای یکشنبه و دوشنبه با وزش بادهای تند جنوبی افزایش 5 تا 8 درجه‌ای دما در انتظار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: تا اواسط هفته جاری وضعیت آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه‌ابری بوده و با افزایش تدریجی دما همراه خواهیم شد.

دولتی‌مهر عنوان کرد: با وجود افزایش دما، به دلیل استقرار پرفشار سطح زمین همچنان در طی شب‌ها به ویژه درمرکز و جنوب استان با دمای زیر صفر مواجه خواهیم شد.

وی بیان کرد: برای امروز آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری بوده و با افزایش چند درجه‌ای دما نسبت به روز جمعه همراه خواهیم شد و در برخی از ساعات وزش باد نیز دور از انتظار نخواهد بود.

 

انتهای پیام/ع

وزش بادهای تند جنوبی در اردبیل

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.