مسابقات انتخابی تیم جودوی نونهالان شهرستان شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسابقات انتخابی تیم جودوی شهرستان شهرکرد، در رده سنی نونهالان و در ۱۲ وزن با شرکت ۴۰ ورزشکار از شهرستان شهرکرد در مجموعه تختی شهرکرد برگزار شد.

نفرات برتر این رقابت‌ها در وزن ۲۷ کیلوگرم ابوالفضل شیخ و حمزه فاضلی، در وزن ۳۰ کیلوگرم امیرحسین روستایی و هادی حسینی، در وزن ۳۴ کیلوگرم سهیل اسحاقی و امیرمحمد کوهی فایق، در وزن ۳۸ کیلوگرم سهراب قربانی و محمد قاسمپور، در وزن ۴۲ کیلوگرم قادر برمال زن و حسام پرتو و در وزن ۴۶ کیلوگرم میثم باقرزاده و قاسم قربانی بودند.

همچنین در وزن ۵۰ کیلوگرم مجتبی اعتقادی و رضا احمدی، در وزن ۵۵ کیلوگرم حمیدرضا پورهاشم و عرفان خداوردی، در وزن ۶۰ کیلوگرم عباس احمدی و مهدی شیخ، در وزن ۶۶ کیلوگرم حامد بهرامی و حسین باقرزاده، در وزن ۷۳ کیلوگرم محمدحسام بهرامی و محمدحسین احمدی و در وزن مثبت ۷۳ کیلوگرم رضا محمدی و امیرحسین هاشمی به عنوان نفرات اول و دوم معرفی شدند.

نفرات برگزیده به اردوی آمادگی تیم جودوی نونهالان چهارمحال و بختیاری دعوت شدند تا با نظر کادر فنی هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش استان، افراد نهایی برای اعزام به رقابت‌های کشوری انتخاب شوند.

انتهای پیام/خ

برگزیدگان رقابت‌های انتخابی تیم جودوی شهرستان شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار