نماینده حزب الله لبنان گفت: آمریکا برای وحشی گری در منطقه باقی نخواهد ماند و آگاهی عمومی مانع از نفوذ آمریکا خواهد شد.

محور مقاومت مهمترین ابزارهای قدرت را در دست دارد/آمریکا برای وحشی گری در منطقه باقی نخواهد ماندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس قدوح نماینده حزب الله لبنان در بیست و نهمین کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی که به میزبانی حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: ما با کمک ایران توانستیم با رژیم صهیونیستی مقابله کنیم و کشورمان را از اشغال آنها نجات دهیم.

وی با بیان اینکه در مبارزه با داعش با همکاری ایران، سوریه و محور مقاومت توانستیم آنها را شکست دهیم، گفت: در دهه‌های گذشته به جهت اخلاقی، دینی و انسانی از مظلومان و مستضعفان جهان حمایت کردیم.

قدوح با اشاره به افزایش میزان آگاهی عمومی مردم لبنان، تصریح کرد: افزایش آگاهی ملت ها یکی از مسئولیت های مهم احزاب است تا بتوانیم مطالبات عادلانه و نیازهای ضروری آنها را برآورده کنیم.

نماینده حزب الله لبنان تاکید کرد: فعالیت و هدف حزب الله انسان محور است و امروز محور مقاومت مهمترین ابزارهای قدرت را در دست دارد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نقشی در منطقه نخواهد داشت، گفت: آمریکا برای وحشی گری در منطقه باقی نخواهد ماند و آگاهی عمومی مانع از نفوذ آمریکا خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آمریکا ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار