نماینده حماس در ایران گفت: کشورهای اسلامی باید سفرای خود را از آمریکا فرا بخوانند و این اقدام می تواند اعتراضی به سازمان ملل باشد.

کشور‌های اسلامی باید سفرای خود را از آمریکا فرا بخوانند/عدالت با وجود ظلم‌های رژیم صهیونیستی اجرا نمی‌شودبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خالد قدومی نماینده حماس در ایران در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی، اظهار کرد: ما باید با اتحاد نسل موفقی را به وجود آوریم تا در صلح و امنیت زندگی کنند.

وی با بیان اینکه از دوستانم یاد گرفتم که قوانین برای اعتقاد و ایمان ساخته شده است، گفت: در فلسطین ما با یک تناقضی مواجه هستیم و سازمان های بین المللی رفتاری متضاد با حقوق بشر دارند.

نماینده حماس در ایران تصریح کرد: متاسفانه سازمان های بین المللی حتی توانایی این را ندارند که توافق دو طرفه را اجرا کنند یعنی در اجرای آنچه خودشان تایید کرده اند با مشکلات فراوانی مواجه اند.

قدومی اضافه کرد: کشورهای اسلامی باید سفرای خود را از آمریکا فرا بخوانند و این اقدام می تواند اعتراضی به سازمان ملل باشد.

وی با تاکید بر اینکه تا عدالت نباشد صلح محقق نخواهد شد، بیان کرد: زمانی که رژیم صهیونیستی ظلم های بی حد و اندازه ای در حق مردم فلسطین روا می دارد، قوانین بین المللی را نقض می کند و همچنان از سوی آمریکا حمایت می شود آیا می توان در چنین وضعیتی عدالت را محقق ساخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان ملل ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار