ستاره گلزن تیم ملی فوتسال ازبکستان ،پس از پیروزی قاطع تیم ملی کشورش مقابل کره جنوبی ،مدعی شد امسال هدف این تیم کسب عنوان قهرمانی آسیا است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا 2018، از روز گذشته در چین تایپه آغاز شد و ازبکستان که در سال های 2006،2010 و 2016 حریف تیم ملی کشورمان در رقابت فینال بوده و هر سه بار مغلوب شده است،موفق شد با نتیجه پر ل 12 بر 3 تیم ملی کره جنوبی را در هم بکوبد و زنگ خطر را برای مدعیان به صدا در آورد.


این پیروزی کوبنده باعث شد تا « چوریف» ستاره گلزن ازبک ها پس از پایان این مسابقه از قهرمانی تیم ملی کشورش در این دوره از مسابقات سخن بگویدو به نوعی برای تیم ملی فوتسال ایران خط و نشان بکشد.
ازبکستان چهار بار - در سال های 2001، 2006، 2010 و 2016 – به فینال رسیده که در سه دوره برابر ایران شکست خورده است .اما چوریف که برابر کره 3 گل به ثمر رساند ،گفت که آنها امسال به شدت عنوان قهرمانی را می خواهند.

این بازیکن که سال 2016 به همراه ازبکستان درفینال مسابقات قهرمانی آسیا 2-1 برابر جمهوری اسلامی ایران شکست خورد، پس از دیدار برابر کره گفت:

"ما امیدواریم بتوانیم این  روند را در طول مسابقات حفظ کنیم.

"ما در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی خوب بازی کرده ایم و بهترین نتیجه ما کسب عنوان نایب قهرمانی بوده است اما این بار هدف ما قهرمان شدن است."

گفتنی است تیم ملی فوتسال کشورمان که 11 قهرمانی آسیا را در ویترین افتخاراتش دارد، در اولین بازی مرحله گروهی خود،امروز از ساعاتی دیگر به مصاف تیم تازه وارد میانمار خواهد رفت.

انتهای پیام/

ازبکستان زنگ خطر را برای  مدعیان فوتسال آسیا به صدا در آورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار