نمایشگاه آثار برگزیده دهمین سوگواره ملی مهر محرم در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، میثم قدس پور دبیر سوگواره ملی مهر محرم در استان سمنان با بیان اینکه نمایشگاه آثار برگزیده دهمین سوگواره ملی مهر محرم در سمنان برگزار می‌شود گفت : آئین افتتاح این نمایشگاه روز 21 بهمن‌ماه و در ساعت 18 در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سوگواره ملی مهر محرم در بخش‌های مختلفی برگزار شد افزود: این مسابقه در بخش‌های مختلف فیلم کوتاه، عکس، رسانه‌های برخط و همچنین نرم‌افزارها برگزار شد.

دبیر سوگواره ملی مهر محرم در استان سمنان با اشاره به اینکه در بخش هنرهای دیجیتال 8 هزار و 502 اثر به دبیرخانه ارسال شد تصریح کرد : از این تعداد 96 فیلم کوتاه و 8 هزار و 406 عکس بود.

وی با بیان اینکه در بخش بین‌المللی مسابقه عکس نیز که شامل مجموعه عکس، تک عکس حرفه‌ای و تجربه با موضوعات راهپیمایی اربعین حسینی و عزاداری ماه محرم در نقاط مختلف جهان اسلام بود آثاری از کشورهای مختلف به دبیرخانه ارسال شد افزود: از آذربایجان، افغانستان، عراق، ترکیه، سوریه، آلمان، فنلاند، انگلستان، هلند، هندوستان، لبنان و غیره آثاری به این مسابقه ارسال‌شده است.

انتهای پیام / ه

جزئیات نمایشگاه آثار برگزیده سوگواره مهر محرم در سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.