بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم اما شرایط زمین خیلی مناسب نبود.

آل کثیر : زمین شرایط خوبی نداشت / می توانستیم برنده باشیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی آل کثیر بازیکن تیم فوتبال نفت تهران پس از بازی مقابل پیکان گفت:  متاسفانه خیلی زود گل خوردیم و وضعیت زمین خیلی بد بود و حتی نمی توانستیم ۲ پاس بدهیم. با این حال توانستیم به بازی برگردیم و حتی می توانسیم برنده بازی باشیم. در این دیدار شاهد یک صحنه مشکوک به پنالتی هم روی امیرحسین فشنگچی بودیم که کارشناسان باید نظر بدهند. 

او درمورد گل نزدن هایش در هفته های اخیر لیگ برتر گفت: پس از اتفاقی که برایم افتاد و پدرم را از دست دادم تاحدی از شرایط ایده آل روحی و فنی خارج شدم اما امیدوارم که بازهم بتوانم گل زنی کنم.

مهاجم تیم نفت تهران درباره اینکه از بین رفتن ۳ امتیاز این بازی مانع از صعود این تیم به رده های بالاتر می شود، بیان کرد: اگر می توانستیم ببریم شرایطمان تغییر می کرد اما فراموش نکنید که نفت تنها 5 هفته است که تیم شده است. در گدشته یک تیم محلی بودیم. یک بازی احمد آل نعمه سرمربی نفت بود. یک بازی اصلا مربی نداشتیم اما اکنون شرایط خوب شده است و مالکان جدید هر وعده ای که می دهند عمل می کنند.  امیدوارم بتوانیم در این شرایطی که بهتر شده است نتیجه بگیریم.

انتهای پیام / 

اظهارات عیسی آل کثیر درباره بازی مقابل پیکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار