رییس کمیته امداد گفت: امسال دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال و خودکفایی مددجویان اختصاص یافته است.

اختصاص 2هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پرویز فتاح با اشاره به اینکه خودکفایی اولویت نخست کمیته امداد است افزود: دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال و خودکفایی مددجویان اختصاص یافت که تاکنون ۶۵ درصد محقق شده است.

وی با تأکید بر اینکه مددجو پس از دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی بلافاصله از حمایت کمیته امداد خارج نمی‌شود افزود: برخی نمایندگان مجلس نسبت به اینکه کمیته امداد مددجویان را پس از دریافت وام اشتغال از چرخه حمایت خارج می‌کند معترض بودند، اما هیچ‌کدام تاکنون یک نمونه برای صحت این موضوع معرفی نکرده‌اند.

رئیس کمیته امداد بیان کرد: سال گذشته سهم کمیته امداد هزار میلیارد تومان تسهیلات بود که صد درصد جذب شد و ۱۰۲ هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات و راه اندازی شغل پایدار برای خانواده خود شدند.

فتاح اظهار کرد: سال گذشته 102 هزار فقره وام به مددجویان اعطا شد اما امسال با افزایش سطح وام از 15 میلیون به 20 میلیون رسیده و تا پایان سال امیدواریم 140 هزار فقره وام به مددجویان کمیته امداد داده شود.

وی در ادامه از جهش کمیته امداد در خانه دار کردن مددجویان هم خبر داد و گفت: بر اساس قانون و حمایت مجلس و دولت سال آینده ۵۰ هزار مسکن مهر نیمه کاره در کشور برای تکمیل و واگذاری به مددجویان به کمیته امداد سپرده می شود.

انتهای پیام/ص.ف

اختصاص تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۹ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
سلام من معلول هستم. نزدیک به 7 ساله که مستمری من و قطع کرده .انشاءالله این دفع دیگه مستمری را برام درست کنند.
Iran (Islamic Republic of)
..
۰۸:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
شما یارانه عده زیادی مدد جو رو حذف کردید .همان مبلغ رو تحت عنوان افزایش یارانه به حذف نشده ها دادید. کسی که نیازمند نباشه چرا مدد جوی کمیته امداد باشه .کارتون اشتباه بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
عجب
Germany
مهرداد ترابی
۱۹:۴۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
شش ماهه ضامن معتبر بردم پرونده من کامل هست ولی پول منو ندادن بعد با چه انگیزه‌ای من کار کنم وقتی بعد از یک سال دوندگی وام را بگیرم باید بدهکاری را بدم بعد قسط وام را پرداخت کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
ما که رفتیم بهمون ندادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
فقط به مددجویان میدن
-
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
به منم میدین
آخرین اخبار