رئیس شورای اسلامی شهر همدان رویداد گردشگری همدان 2018 را فرصتی بی نظیر برای رونق و درآمد پایدار شهرداری دانست.

رویداد همدان 2018 گامی به سوی درآمد پایدار شهری به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  ابراهیم مولوی رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه گردشگری می‌تواند به ما در ایجاد درآمد پایدار و دیگر مسائل اقتصاد شهری کمک کند، گفت: شناساندن ظرفیت های شهر همدان، ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری، ایجاد رونق اقتصادی رهاورد رویداد « همدان 2018» برای مدیریت شهری همدان است

وی در  ببان لزوم رشد زیر ساخت ها در همدان تاکید کرد: شناساندن ظرفیت‌های شهر همدان، ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری، ایجاد رونق اقتصادی در زمینه هتل‌داری، تورهای گردشگری، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف رهاورد رویداد « همدان 2018» برای مدیریت شهری  همدان است.

مولوی در خصوص« همدان 2018 پایتخت گردشگری آسیا»، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر درآمد‌های شهری از طریق صدور پروانه‌های ساختمان کاهش یافته است، گردشگری می‌تواند برای مدیریت شهری منبع درآمدی باشد.

وی در ادامه افزود: با توجه به گردش مالی بالایی که صنعت گردشگری دارد، می‌تواند به کسب درآمد بیشتر منجر شود و جایگزین منابع مالی شهرداری باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: از سویی دیگر مسایل فرهنگی در جذب گردشگر و رونق گردشگری مهم است؛ چراکه گردشگری می‌تواند به ما در ایجاد درآمد پایدار و مسائل اقتصاد شهری کمک کند.

مولوی به رهاورد رویداد گردشگری همدان 2018 اشاره کرد و گفت: شناساندن ظرفیت‌های شهر همدان، ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری، ایجاد رونق اقتصادی در زمینه هتل‌داری، تورهای گردشگری، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف   ازرهاورد این رویداد برای مدیریت شهری همدان است.

وی با بیان اینکه  شهرداری همدان با مصوبه شورای چهارم، پروانه 12 هتل را در شهر به صورت رایگان صادر کرده است، گفت: از این تعداد 3 هتل افتتاح شده و با راه‌اندازی آنها زیرساخت مناسبی در زمینه گردشگری ایجاد می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره ظرفیت گردشگری زمستانی همدان، گفت: بسیاری از گردشگران علاقه‌مند به طبیعت‌گردی، مناظر طبیعی هستند که این ظرفیت در همدان وجود دارد.

مولوی با بیان اینکه همدان در سال 2018 میزبان برگزاری دو اجلاس مهم در زمینه گردشگری است، عنوان کرد: در کمیته‌بندی‌ها، کمیته تبلیغات و شهرآرایی برای این رویداد‌ها به مدیریت شهری واگذار شده است.

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد امور برای میزبانی از این رویداد‌ها بر عهده شهرداری است، گفت: امیدواریم با همکاری و برنامه‌ریزی بتوانیم میزبان خوبی برای این رویداد‌ها در همدان باشیم.

انتهای پیام/د.ا

گردشگری 2018 درآمد پایدار شهرداری

 

 

           

برچسب ها: گردشگری ، همدان ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار