در آغازین روز از دهه مبارک فجر، نمایشگاه وقایع‌نگاری انقلاب در مطبوعات سال ٥٧ با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اداری و شورای شهر در سالن مولوی شهرستان ایجرود افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ پیشکاری، رئیس این اداره و مسئول کمیته فرهنگی دهه فجر شهرستان ایجرود گفت: ٨٠ نسخه از روزنامه‌های اطلاعات و کیهان مربوط به دی و بهمن ماه سال ٥٧ در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را که در قالب یک نمایشگاه فرهنگی است، یادآوری روز‌های انقلاب و حوادث مهم و تاریخی آن ایام و تجدید خاطرات و اتفاقات لحظه به لحظه بهمن‌ماه ٥٧ دانسته و تاکید کرد: در این نمایشگاه، شاهد روایت روز‌های خون و قیام و دلاور مردی‌های مردان و زنان آن دوران به منظور آشنایی نسل جوان امروز با نظام حاکم بر روز‌های انقلاب و ضرورت جفظ دستاورد‌ها و آرمان‌های اصیل و ناب امام و انقلاب هستیم.

پیشکاری ادامه داد: یکی دیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه، شناساندن رسالت عظیمی است که روزنامه‌ها، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران آن زمان در خصوص اطلاع‌رسانی اخبار و وقایع مهم ایام انقلاب در بین مردم از ١٢ تا ٢٢ بهمن‌ماه برعهده داشتند.

گفتنی است همزمان با افتتاح این نمایشگاه، نمایشگاه وقایع‌نگاری انقلاب در کتابخانه بینش بخش حلب، کتابخانه بقیه‌الله روستای ینگی‌کند سیدلر، کتابخانه فردوسی روستای سعیدآباد، دبیرستان شبانه‌روزی شهریار و هنرستان کار و دانش فرزانگان شهر زرین‌آباد از تاریخ ١٢ تا ٢١ بهمن‌ماه، صبح و عصر آماده استقبال از بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/ر


برگزاری نمایشگاه وقایع‌نگاری انقلاب در مطبوعات سال ٥٧ در شهرستان ایجرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.