نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان گفت:دستاوردهای امروز در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و آرمان های امام خمینی (ره) و منویات و تدابیر رهبری معظم انقلاب به دست آمده است که باید قدردان آن باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل ، جمعی از مسئولان ، ایثارگران ، جانبازان وخانواده های معظم شهدا با آرمان های امام ، انقلاب وشهدا تجدید بیعت کردند.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان  در این مراسم با گرامیداشت سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی گفت : ایران اسلامی دراین سالها توانست با اتکا به ایمان و راه روشن انقلاب وبا تبعیت از رهنمودهای رهبری به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شود .

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی افزود : امام خمینی (ره) درمقابل تمام قدرت های غربی و شرقی دنیا ایستاد و طلسم 2هزار و 500 ساله رژیم شاهنشاهی را شکست.

وی گفت : امام راحل بدون اتکا به شرق وغرب بنای یک انقلاب محکم واستوار را پایه گذاری کردند و امروز تمام دستاوردهای ایران اسلامی متعلق به همه ملت همیشه درصحنه ایران است

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت : پیروزی‌ انقلاب‌ اسلامی‌ با تکیه‌ بر سه‌ اصل‌ ارزش‌های‌ اسلامی، قیام‌ مردمی‌ و رهبری‌ مرجع‌ تقلید مسلمانان جهان با پایه مردم سالاری دینی شکل گرفت .

وی گفت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های  زیادی به سرکردگی امریکا علیه کشورمان انجام شد اما ایران اسلامی مقتدر درمقابل همه آنها ایستاد .

وی افزود : دستاوردهای امروز در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و آرمان های امام خمینی (ره) و منویات و تدابیر رهبری معظم انقلاب به دست آمده است که باید قدردان آن باشیم.

انتهای پیام/ن

تجدید بیعت با آرمان‌های امام، انقلاب وشهدا در زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.