مهم‌ترین اخبار و رویدادهای هلال احمر از هفتم تا دوازدهم بهمن ماه را با یک کلیک مشاهده کنید.

درمان رایگان مصدومان ضایعه نخاعی زلزله استان کرمانشاه/ ضرورت استفاده از تمام ظرفیت کادر پزشکی کشور در مراسم حج 97به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛هلال احمر در هفته‌ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به  آن می پردازیم.

 

پیوندی برای بازدید از مراکز درمانی هلال احمر به دبی رفته بود

اسماعیل رمضانی روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: ماموریت‌ها و وظایف دیگر خود را به دلیل زلزله کرمانشاه نمی‌توانیم  معطل بگذاریم.

وی با بیان اینکه بیمارستان ایرانیان در کشور امارات از بزرگترین مراکز درمانی هلال احمر است که به تازگی مدیریت این مجموعه تغییر کرده است، افزود: جزء وظایف رئیس جمعیت هلال احمر بوده که سه شنبه هفته گذشته، دوم بهمن ماه، برای معارفه رئیس جدید و رسیدگی به مشکلات مربوط به آن‌ها به این کشور سفر کند.

 

امدادرسانی به بیش از 32 هزار نفر در 19 استان کشور

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از روند امدادرسانی‌ها در برف و کولاک خبر داد و اظهار کرد: 19 استان تحت تاثیر بارندگی بودند و ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر در ۱۲۳ محور، شهر و روستا خدمات امدادی دریافت کرده ا ند.

 

بازگشایی محور اصلی قم به تهران

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات اظهار کرد: به دنبال بارش برف در اغلب استان های کشور و مسدود شدن برخی از مسیرهای مواصلاتی کشور، محور اصلی قم به تهران بازگشایی شد.

رئیس سازمان امداد و نجات، درباره روند امداد و نجات گفت: خرما، بیسکویت آب معدنی و نان در محورهای مواصلاتی به خصوص اتوبان اصلی قم و کرج به در راه ماندگان توزیع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار