حسینی ۱۴ بهمن را زمان آغاز نیم‌سال دوم تحصیلی دانشگاه تهران اعلام کرد.

آغاز نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه تهران از  14بهمن/زبان آموزی 1700نفری در دانشگاه تهرانحسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: براساس برنامه تنظیمی، نیم‌سال دوم تحصیلی دانشگاه از شنبه 14 بهمن ماه سال جاری آغاز می شود.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌ها در نیم‌سال دوم سال تحصیلی 96-97 دانشگاه تهران نیز تا 16 خردادماه 97 ادامه دارد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران در خصوص شروع امتحانات این دانشگاه در نیم‌سال دوم اظهار کرد: امتحانات نیم‌سال دوم تحصیلی این دانشگاه نیز از 27خرداد ماه آغاز و تا 9 تیرماه ادامه خواهد داشت.

زبان آموزی 1700 نفر در دانشگاه تهران

حسینی در ادامه با اشاره به تحصیل 1100 دانشجو خارجی در دانشگاه تهران، گفت: سالانه حجم بسیار زیادی از دانشجویان خارجی برای ادامه تحصیل به دانشگاه تهران مراجعه می کنند؛  به طوری که با ورود گسترده دانشجویان از کشورهای مختلف و افزایش مراودات روسای دانشگاه‌ها، افراد بیشتری علاقمند به تحصیل در دانشگاه تهران هستند. 

وی افزود: در حال حاضر 1700‌ نفر هم به عنوان زبان آموز در مرکز بین المللی زبان فارسی دانشگاه در طول سال به طور چرخشی زبان فارسی می‌آموزند.

حسینی یادآور شد: انتظار می‌رود با توجه به ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌، مخصوصا دانشگاه‌های تهران پذیرش دانشجوی خارجی افزایش پیدا کند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار