مديرعامل شركت شهرك های صنعتی هرمزگان از اخذ مجوز تائيديه ارزيابي زيست محيطی شهرك صنعتی جاسك خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سيدامير اميری زاد مديرعامل شركت شهرك های صنعتی هرمزگان با اشاره به توسعه سواحل و برنامه هاي دولت برای رونق اقتصادی در اين منطقه،گفت: تائيديه ارزيابی زيست محيطی شهرك صنعتی جاسك كه از سال 93 در دست پيگيری بود از كميسيون ماده 2 اخذ شده است.

وی با اشاره به اینکه مساحت اين شهرك 2 هزار هكتار است افزود: يكی از موانع احداث شهرك با اخذ تائيديه برداشته شد و پيش بينی می شود در فاز نخست شهرك بیش از4 هزار شغل ايجاد شود.

مديرعامل شركت شهرك های صنعتی هرمزگان گفت:گام بعدی ما در شهرك صنعتی جاسك پس از دريافت مجوزات زيست محيطی، ورود به اقدامات زيربنايی و ايجاد زيرساخت، برای ورود صنعتگران و سرمايه گذاران است.

امیری زاده با اشاره به شهرك صنعتی خليج فارس، از آن به عنوان فعال ترين شهرك صنعتی استان ياد كرد و افزود: در اين شهرك 12 واحد صادرات گرا فعاليت دارد كه عمده فعاليت آنها در زمينه صنايع شيميايی و بسته بندی قير است.

مديرعامل شركت شهركهای صنعتی هرمزگان گفت: شهرك صنعتی خليج فارس 780 هكتار مساحت دارد و محصولات توليد شده اين شهرك به كشورهای حاشيه خليج فارس و كشورهای آفريقايی وهند صادر می شود.

اميری زاد  با اشاره به تامين خوراك اين صنايع توسط پالايشگاه بندرعباس گفت: محصولات شيميايی و قير توليد شده در اين شهرك هم به صورت بسته بندی و هم فله صادر می شود.

وی از شهرك صنعتی خليج فارس به عنوان بزرگترين شهرك صنعتی به بهره برداری رسيده هرمزگان ياد كرد و افزود: گاز رسانی به شهرك های صنعتی شماره يك و دو در شهرستان بندرعباس ، شهرك صنعتی بستك و شهرك صنعتيی پارسيان انجام شده و گازرسانی به شهرك صنعتی خليج فارس نيز تا پايان سال 97 انجام می شود.

انتهای پیام/ف

شهرك صنعتی خليج فارس بزرگترين شهرك صنعتی هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.