رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز از تدوین 140 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز با اشاره به برگزاری آیین‌های گرامیداشت دهه فجر امسال گفت: 140 برنامه فرهنگی و ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان در شهرستان تبریز به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود که این برنامه‌ها با همکاری تمامی هیات‌های ورزشی به انجام خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز همچنین از برگزاری همایش صبحگاهی بانوان و کوهروی عمومی به عنوان شاخص‌ترین فعالیت‌های این اداره در ایام الله دهه فجر یاد کرده و اظهار داشت: همایش صبحگاهی بانوان به مناسبت ایام الله دهه فجر، دوازدهم بهمن ماه ساعت هشت صبح در سالن پورشریفی برگزار خواهد شد.

وی در مورد همایش بزرگ کوهروی عمومی نیز بیان کرد: این همایش سیزدهم بهمن ماه راس ساعت هشت صبح از ابتدای عون ابن علی به طرف یادمان شهدای گمنام خواهد بود و در پایان به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

مقصودی خاطرنشان کرد: تجلیل از ورزشکاران، برگزاری مسابقات و همایش‌ها و نیز کلاس‌های دانش افزایی مربیگری و داوری اهم فعالیت‌های این اداره کل در این ایام مبارک فجر خواهد بود.

این مقام مسئول، حضور در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن ماه را وظیفه ملی دانست و شرکت هر چه باشکوه‌تر جامعه ورزشی استان در این راهپیمایی را خواستار شد.

وی در خاتمه ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد قیام 29 بهمن تبریز در مورد زمان برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی این اداره عنوان کرد: برنامه‌های ما از ابتدای بهمن ماه شروع شده و تا بیست و نهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

برگزاری همایش صبحگاهی بانوان درتبریز

برچسب ها: دهه فجر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.