فرمانده سپاه قدس جنوب شرق کشور گفت: با وجود این که دشمن در تلاش است تا برای مردم خط مشی تعیین کند، سپاه همیشه یار و حامی مردم بوده، هست و خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سردار محمد مارانی فرمانده سپاه قدس جنوب شرق کشور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت:با وجود این که دشمن در تلاش است تا برای مردم خط مشی تعیین کند، سپاه همیشه یار و حامی مردم بوده، هست و خواهد بود.

مارانی افزود: امنیت یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که به واسطه ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان و ایثارگران به ارمغان آمده است.

فرمانده سپاه قدس جنوب شرق کشور ادامه داد: حافظان امنیت سختی را به جان می‌خرند تا دیگران در امنیت باشند. یکی از این حافظان یگان حفاظت فرودگاه است که امنیت مسافران را برقرار می‌کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در طول خدمت خود به عنوان سربازی انقلابی با تفکری جهادی با ایثار و رشادت تلاش کرد.

سردار معروفی با بیان این که سپاه از مردم و برای مردم است، ادامه داد: امروز بیش از هشت هزار نیروی بسیجی طرح امنیت در استان داریم.

وی رسالت محور بودن و تقویت روحیه استکبارستیزی را از مهمترین ویژگی‌های یک فرد انقلابی بر شمرد و تصریح کرد: با وجود این که دشمن در تلاش است تا برای مردم خط مشی تعیین کند، سپاه همیشه یار و حامی مردم بوده، هست و خواهد بود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان درباره عملکرد فرمانده قبلی یگان حفاظت فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: به سرهنگ شهرکی پور در اجرای ماموریت‌های محوله، پیگیری و وضعیت حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان جز نمرهٔ بیست نمی‌توان نمره دیگری داد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان نیز در این مراسم با اشاره به عملکرد شهرکی پور در یگان حفاظت فرودگاه‌های استان اظهار داشت: فرمانده سپاه فرودگاه‌های استان در مدت فرماندهی این بخش با مدیریت صحیح نگذاشتند فرودگاه‌های استان هیچ بحرانی را تجربه کند.

حسن اعرابی مقدم افزود: تعامل، همکاری، شکیبایی و برقراری امنیت بدون کوچکترین نکته منفی از ویژگی‌های سرهنگ شهرکی پور در طول دوران خدمتش بود.

وی با اشاره به حساسیت کار برقراری امنیت در فرودگاه‌ها، افزود: امنیت در صنعت هواپیمایی ظرفیت‌ها را برای پیشرفت منطقه فراهم می‌کند.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار محمد رضا امین افشار به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار شهرکی پور تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

معرفی فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان 

برچسب ها: سپاه ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار