رییس پلیس آگاهی گلستان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه اي كف زن در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سرهنگ مجتبی مروتی رییس پلیس آگاهی گلستان گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان گنبدکاووس، مبنی برسرقت پول هایشان توسط سارق حرفه‌ای کف زن، موضوع به صورت ویژه با هدف شناسایی و دستگیری سارق مورد نظر در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: این سارق با مراجعه به افراد رهگذر با بیان جملات عربی وانمود می‌کرد که اهل ایران نبوده و درخواست مشاهده وجه رایج ایران را می‌کرد، که شهروندان با نشان دادن وجه نقد، در یک چشم به هم زدن و بدون آن که کسی متوجه شود، اقدام به سرقت پول اشخاص می‌کرد.

سرهنگ مروتی با بیان اینکه پس از مدتی انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات کامل، سرانجام سارق مورد نظر شناسایی شد، گفت: ماموران پلیس آگاهی استان در نهایت، پس از هماهنگی قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه سارق مورد نظر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

این مقام انتظامی افزود: این سارق حرفه‌ای در تحقیقات صورت گرفته، در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس، به ارتکاب جرم انتصابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه تحقیقات و اقدامات همچنان در برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد، از کسانی که با این روش طعمه این سارق حرفه‌ای شده اند خواست: برای شناسایی متهم به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان واقع در گرگان بلوار الغدیر، جنب جایگاه سوخت CNG مراجعه کنند.

انتهای پیام/م
 

کف زن حرفه ای در دام پلیس آگاهی افتاد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.