فرماندار مینودشت از افتتاح کارخانه آجر قابوس با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛اسرافیل وزیری فرماندار مینودشت با اشاره به تدارک برنامه‌های مختلف با موضوعات متنوع در دهه‌فجر امسال گفت:کارخانه آجر برج قابوس با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۵۳ نفر در قالب پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در دهه‌فجر افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: ۳۵۰ پروژه عمرانی و برنامه اقتصادی و فرهنگی در ایام دهه‌فجر پیش‌بینی شده که در این بین ۲۶۵ برنامه اقتصادی و فرهنگی و ۶۲ پروژه آن هم عمرانی است.

وزیری با اشاره به ایجاد ۴۸۶ فرصت شغلی جدید در شهرستان مینودشت در دهه‌فجر امسال ادامه داد: برای مجموع پروژه‌های اقتصادی و عمرانی شهرستان مینودشت ۶۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: طرح‌های روستایی و اجرای آسفالت، خط انتقال آب شرب، طرح‌های آبخیزداری، توزیع برق، احداث بلوار در خروجی شهر مینودشت، تجهیز و تکمیل آبیاری تحت فشار بخشی از پروژه‌هایی است که در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.


فرماندار مینودشت همچنین گفت: افتتاح جایگاه سوخت، آسفالت دو مسیر روستا‌های یکه سرخ و ترسه و بهره برداری از صندوق کارآفرینی امید با اعتبارات مختص گردشگری و مشاغل خانگی از جمله برنامه‌های دیگر عمرانی و اقتصادی شهرستان در دهه‌فجر امسال است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی یک هتل در شهرستان مینودشت گفت: عملیات اجرایی پروژه‌هایی مانند زیرسازی آسفالت برخی روستاها، یک هتل در این شهرستان و طرح گیاهان دارویی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه‌فجر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/م
 

کارخانه آجر قابوس مینودشت در دهه‌فجر افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.