استاندار یزد گفت: مدیران استان یزد اجازه ندهند تولیدکنندگان در استان مشکلی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نشست  اعضای انجمن کاشی و سرامیک استان با  حضور استاندار یزد برگزار و مشکلات و موانع پیش روی تولیدکنندگان و صادرکنندگان کاشی و سرامیک استان مطرح شد.

 زمانی قمی استاندار یزد در این نشست با بیان اینکه رویکرد استان در حمایت از تولید و اشتغال است گفت: مدیران استان یزد باید به عنوان حامی و پشتیبان در کنار تولیدکنندگان قرار بگیرند و اجازه ندهند تولیدکنندگان در استان مشکلی داشته باشند.

محمود زمانی قمی افزود: یزد از استان‌های خوش‌نام کشور است و همه از یزد و یزدی‌ها به نیکی یاد می‌کنند و من به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهم اعتبار یزد خدشه‌دار شود و هر اقدامی که  برای حل مشکل تولید و صنعت لازم باشد با جدیت دنبال می‌کنم.

وی با بیان اینکه روزهای پایانی سال را طی می‌کنیم و برای اینکه واحدها با مشکل مواجه نباشند و بتوانند حق‌ و حقوق کارگر را پرداخت کنند از آن‌ها حمایت می‌کنیم گفت: قطعاً مدیران دستگاه‌هایی که انرژی برای واحدهای کاشی و سرامیک تأمین می‌کنند در این زمینه همکاری خواهند داشت تا این مدت  باقی مانده تا پایان  سال نیز با آرامش بگذرد.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: من  به‌ عنوان مدیر استان در کنار تولید و صنعت ایستاده‌ام و حمایت می‌کنم و مشکلات  مطرح‌شده  در این زمینه را  با دستگاه‌های مربوطه در میان می گذارم تا توضیح داده و راهکار ارائه دهند ضمن اینکه گمرک استان نیز باید با حل مسائل گمرکی در مرز  فشار را از تولیدکننده و صادرکننده در استان بردارد.

زمانی قمی ضمن قدردانی از اعضای انجمن کاشی و سرامیک استان به منظور سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و تولید در استان یزد اظهار داشت: همه تلاش استان، کمک به تولید است و باید به تولیدکنندگان کمک کرد تا از فضای رکود فعلی خارج‌ شوند و به‌ویژه در ماه‌های پایانی سال و ایام منتهی به نوروز به تولید و صنعت استان آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام/ غ

همه تلاش استان، کمک به تولید و  تولیدکنندگان برای خروج از فضای رکود فعلی است

برچسب ها: استاندار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار