نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه در نشست درس اخلاق گفت: تمام مالکیت های دنیایی فانی است و انسان هیچ یک از اعتبارات دنیا ، حتی بزرگترین عمارت ها را نمی تواند با خود ببرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حضرت آیت الله "مصطفی علما"نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه  صبح روز چهارنشبه در جمع مدیران استان در استانداری کرمانشاه  گفت: در روایات آمده است که برزگری به شکوه ملک سلیمان سبحان الله می گوید و سلیمان به او می گوید که سبحان الله تو از همه ملک بزرگ و با عظمت من بالا تر است چرا که هیچ ملک دنیایی برای انسان ماندگار نخواهد بود و آن سبحان الله برای انسان ماندگار خواهد بود.

وی افزود: تنها چیزی که برای انسان می ماند و می تواند بعد از مرگ نیز با خود به همراه داشته باشد ایمان و تقوی اوست که سرمایه واقعی هر انسان محسوب می شود و از هر اعتبار دنیایی بالاتر است.

وی گفت: البته ایمان و تقوی در دنیا نیز قدرتمند است و اثرات بسیار دنیایی نیز بهمراه دارد همانطور که امام خمینی (ره) با تنها سرمایه اش یعنی ایمان خود توانست زلزله ای در دنیا ایجاد کند و ابرقدرتهای بزرگ دنیا را خاضع کند.

انتهای پیام/ز

 

 
امام خمینی (ره) با تنها سرمایه اش یعنی ایمان خود توانست زلزله ای در دنیا ایجاد کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.