رئیس فدراسیون هندبال کشورمان گفت :قرارداد ماچک سر مربی تیم ملی هندبال ایران تمدید نخواهد شد.

رحیمی: قرارداد سر مربی خارجی تیم ملی تمدید نمی شودعلیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ماچک و وضعیت تیم ملی هندبال کشورمان عنوان کرد: قراردادمان با ماچک سر مربی تیم ملی هندبال به پایان رسید و دیگر قصد نداریم تا این قرارداد را تمدید کنیم. 

او در ادامه افزود: فدراسیون هندبال از نتایج بدست آمده در رقابت های اخیر هندبل آسیا رضایت ندارد و توقع ما بالاتر از این نتایج بود،  من به دنبال آن نیستم که این مسئله را به گردن کسی بیاندازم اما تلاش می کنیم با همفکری اینگونه نتایج ضعیف در آینده تکرار نشود. 

رئیس فدراسیون هندبال درپاسخ به این سوال که چرا برای انتخاب ماچک از نظر پیشکسوتان و کارشناسان استفاده نشد بیان داشت: این سرمربی پیش از این 3 بار هدایت تیم ملی را بر عهده داشت و توانسته بود نتایج خوبی کسب کند به هر صورت اگر ما بهترین سرمربی را می آوردیم و باز هم نتیجه نمی گرفتیم  انتقاد ها وجود داشت .ما با توجه به سابقه ماچک او را انتخاب کردیم اما قبول دارم در اشتباهاتی وجود داشته است.

رحیمی درباره وضعیت تیم ملی بانوان و مسابقات غرب آسیا گفت:  باشگاه شهید چمران لارستان  به عنوان نماینده ایران در رقابت های غرب آسیا شرکت می کندهمچنین این تیم چند بازیکن جهت تقویت بیشتر و حضور قدرتمند در این رقابت ها به خدمت می گیرد و این تصمیم به این دلیل گرفته شد که رقابت های  لیگ برتر تعطیل نشود وطبق برنامه ریزی انجام شود.

رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد : برنامه ریزی دقیقی برای رقابت های قهرمانی آسیا  در نظر داریم و با انتخاب سر مربی جدید و برگزاری اردو های تدارکاتی با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت خواهیم کرد.

 انتهای پیام / 

اظهارات رئیس فدراسیون هندبال درباره تیم ملی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار