۱۲۸ طرح در حوزه‌های مختلف با اعتبارچهل و هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به مناسب دهه فجر در گناباد افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح ۱۲۸ طرح در گناباد به مناسبت دهه فجر به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،فرماندار گناباد گفت: در نشست خبری با خبرنگاران گفت: طرح‌های قابل افتتاح و بهره برداری شهرستان گناباد در حوزه‌های فرهنگی، صنعتی و خدمات شهری خواهد بود.


 محمد علی نبی پور افزود: در حوزه صنعتی ۷ طرح با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و اشتغال مسقیم ۶۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید که به این واحد‌های صنعتی در حدود ۸ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی گفت: یکی از طرح‌های مهمی که در گناباد اجرا شده و در مورد استفاده بهینه از آب است بحث لوله گذاری در حوزه کشاورزی بوده که ۲۰ طرح لوله گذاری به متراژ ۹۰ کیلومتر و اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

فرماندار گناباد با اشاره به توجه دولت برای محرومیت زدایی در روستا‌ها افزود: در دهه فجر امسال گاز رسانی به ۷ روستای گناباد انجام شده که به بهره برداری رسمی خواهد رسید.

نبی پور در خصوص پروژه‌های شاخص شهرستان در دهه فجر هم گفت: پردیس مجتمع آموزش عالی گناباد در حال تکمیل شدن است که در دهه فجر سالن ورزشی و ساختمان مرکزی آن افتتاح خواهد شد.

وی افزود: ۲۱ طرح در حوزه مخابراتی شهرستان با اعتباری ۸۰ میلیون ریالی به بهره برداری خواهد رسید که شامل بهیه سازی و نوسازی تجهیزات است.

فرماندار گناباد یکی از اقدامات مهمی که در شهرستان گناباد به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی کلنگ زنی خواهد شد را احداث مخزن ذخیره آب شرب عنوان کرد و گفت: در حوزه آب و فاضلاب با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از ۱۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شده که شامل احداث مخزن، ۴۳ کیلومتر خط لوله کشی و گسترش جایگاه برداشت آب شرب است.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

بهره برداری از طرح های فرهنگی، صنعتی و خدمات شهری در دهه فجر

برچسب ها: دهه فجر ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.