2 کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از پایان بازی مقابل آیزاول، صحبت های جالبی را درباره این تیم اظهار کردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم حدادی فر پس از صعود تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: بازی خوبی بود و خوشحالیم که توانستیم با شکست آیزاول به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنیم. تیم حریف هم، خوب نبود اما متاسفانه بازی گره خورد و خوشحالم که موفق شدیم در دقایق پایانی به 2 گل برسیم و صعود کنیم.

او افزود: از مسئولان و مدیران باشگاه تشکر می کنم که سبب پیروزی تیم ما شدند و برد را به آنها تقدیم می کنم.

حدادی فر ادامه داد: هوا خیلی سرد بود و همین موضوع سبب شد تا کمی طول بکشد بازی زیبا شود. زمانیکه به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می روید، کار سخت است اما خوشحالم که پیروز شدیم و توانستیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. آیزاول هم به هیچ عنوان تیم خوبی نبود و فکر می کنم اگر در رشته های دیگر فعالیت کنند، نتایج بهتری می گیرند.

همچنین مهدی رجب‌زاده هم گفت: با تمام توان در بازی‌های مرحله گروهی ظاهر شویم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا از گروه‌ مان در لیگ‌قهرمانان آسیا صعود کنیم. از تمام هواداران‌مان که در این هوای سرد به ورزشگاه آمده بودند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان در مسابقات آسیایی باشیم.

انتهای پیام/

 برتری ذوب آهن مقابل آیزاول در لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار