حضور 4 تیم از شرق و یک تیم از غرب آسیا در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد.

حضور 5 تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، امروز ( سه شنبه ) قرار است 8 دیدار برگزار شود که تاکنون 5 مسابقه به پایان رسیده و در ابتدا تیم های سرس فیلیپین و تیانجین تدا چین به مصاف هم رفتند که "مودست" بازیکن تیم چینی در دقایق 18و 57 گلزنی کرد و این تیم را به پیروزی رساند تا تیاجین راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

همچنین تیم فوتبال کاشیوا ریسول موفق شد با برتری مقابل موانگ تونگ تایلند راهی دور گروهی این رقابت ها شود. کریستیانو (2 بار) و ایتو برای کاشیوا گلزنی کردند و با پیروزی شیرین، نماینده ژاپن به مرحله گروهی رفت.

در سومین بازی هم که بین تیم های سوون بلووینگز کره و تان هوآ از ویتنام انجام شد، در نهایت با برتری پرگل کره ای ها خاتمه یافت و این تیم پس از پیروزی راحت راهی مرحله گروهی شد. واگینینهو (2 بار)، لیم سانگ، لی کی و دژان دامیانوویچ زننده 4 گل تیم کره ای بودند و تنها گل نماینده ویتنام را هم فایه به ثمر رساند.

تیم سوون پس از اولسان هیوندای، چونبوک موتورز و ججو یونایتد چهارمین نماینده کشور کره جنوبی در مرحله لیگ قهرمانان آسیا شد.

در نخستین بازی غرب آسیا هم نسف قارشی ازبکستان با نتیجه 5 بر یک موفق شد الفیصلی را در هم بکوبد و همگروهی پرسپولیس شود. گل های نماینده ازبکستان را گلبان، ابدوخلیکوف، گانیف، سران و الراشده( گل بخودی) به ثمر رساندند و تک گل الفیصلی در دقیقه 93 به ثمر رسید.

نسف دومین تیم ازبکستانی لیگ قهرمانان 2018 پس از لوکوموتیو تاشکند است و همچنین پاختاکور در یک بازی پلی آف دیگر با الغرافه بازی خواهد کرد.

شانگهای SIPG هم چیانگرای تایلند را شکست داد و به مرحله گروهی رفت. تک گل نماینده تیم چینی را یوهای در دقیقه 48 به ثمر رساند.

در ادامه بازی ها قرار است ذوب آهن ایران با آیزوال هند، الغرافه با پاختاکور و العین با ملکیه بحرین مسابقه دهد.

انتهای پیام/

نتایج دیدارهای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار