امام‌جمعه یزد گفت:دهه فجر یکی از بهترین فرصت‌هایی است که می‌توانیم حقانیت نظام جمهوری اسلامی را برای همگان آشکارسازیم و دنیا از اهداف والای انقلاب اسلامی ایران پرکنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه دراستان و امام‌جمعه یزدگفت:در حال حاضر همه جهان در حال توطئه علیه ملت ایران هستند؛ اما چرا ملت ایران ساکت شده است، وظیفه ما بیش از این‌هاست و نباید در این راستا هیچ کاستی رخ دهد و در همین راستا دهه فجر یکی از بهترین فرصت‌هایی است که می‌توانیم حقانیت نظام جمهوری اسلامی را برای همگان آشکارسازیم و دنیا از اهداف والای انقلاب اسلامی ایران پرکنیم.

 امام‌جمعه یزد با تأکید بر اینکه ایام مبارک و خجسته دهه فجر باید به بهترین شیوه ممکن گرامی داشته شود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یکی از امدادهای غیبی پروردگار بود.

 آیت‌الله  ناصری در ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های بلند انقلاب و امام راحل (ره) است.

وی افزود: دهه فجر سال 1357 در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دهه سرنوشت‌سازی بود و بحرانی‌ترین روزهای انقلاب اسلامی ایران بود و در طول این دهه چندین توطئه رخ داد؛ اما در آن تاریخ، امام خمینی (ره) پس از 15 سال تبعید و دوری از وطن به میهن اسلامی بازگشتند و نظام حکومت اسلامی را اعلام کردند.

امام‌جمعه یزد بابیان اینکه دشمن همواره مانند گذشته در حال برنامه‌ریزی توطئه علیه ملت ایران است، اظهار داشت: امام راحل هنگام بازگشت به ایران به بهشت‌زهرا رفتند و فرمودند که من به پشتوانه این ملت مشت در دهان این دولت می‌زنم و دولت تعیین می‌کنم، به‌گونه‌ای که حرف ایشان به معنای این است که امام راحل این حرف را به دلیل پشتوانه مردم بیان فرمودند و تمام برنامه‌ریزی‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

آیت‌الله ناصری با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یکی از امدادهای غیبی پروردگار بود، چنانچه خداوند تمام توطئه‌ها را خنثی نمود، تصریح کرد: نقشه دشمن که امام راحل را نابود کنند، قطعی بود، اما به اذن خداوند تمام توطئه‌ها خنثی گردید؛ در همین راستا این ایام را باید به‌عنوان ایام‌الله یادکرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بیان داشت: دشمن‌ها ازهرجهت به اعتقادات جوانان ما حمله‌ور شده‌اند تا جلوی رشد کشورمان را بگیرند دشمن همواره اعتقادات جامعه ما را نشانه رفته است و وظیفه تک‌تک ما این است که در راستای اذهان جوانان جامعه ما که در آن زمان نبوده و شاهد بدبختی‌های آن زمان نبوده‌اند، واقعیت‌های آن روز و ایام‌الله آن روزها را بازگو کنند تا نیت‌های دشمن نقش بر آب شود.

وی خاطرنشان کرد: در این برحه زمان وظیفه ما این است که زمینه‌هایی را به وجود آوریم تا عظمت انقلاب روشن شود؛ همچنین عظمت و نیت پاک امام راحل تبیین شود؛ چراکه عزت ملت ایران در دنیا باوجود سختی‌های اقتصادی بر کسی پوشیده نیست و همگان به عظمت انقلاب اسلامی ایران پی برده‌اند.

آیت‌الله ناصری با اشاره به‌ضرورت برگزار کردن هرچه باشکوه‌تر ایام مبارک و خجسته فجر در استان یزد، اضافه کرد: انتظار می‌رود که ایام مبارک و خجسته باید به بهترین شیوه ممکن گرامی داشته شود؛ در همین راستا از تمام کسانی که می‌توانند ایده نویی را در فضای مجازی ایجاد کند، انتظار می‌رود در این فضای مجازی به اهمیت ایام‌الله دهه فجر بپردازند و نهضتی بزرگی را به وجود آورند تا همه دنیا به اهمیت این نهضت پی ببرند.

وی در پایان ضمن خاطرنشان کردن نقش تأثیرگذار درایت رهبری در سرنگون کردن توطئه‌های گوناگون دشمن، عنوان کرد: در حال حاضر سخنان مقام معظم رهبری همیشه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است؛ همچنین حضور مردم همیشه بسیار راهگشا بوده است و همواره امید است که در همه زمینه‌ها مخصوصاً فضای مجازی بیشتر همت گذاشته و از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و توطئه‌های دشمن را برملا کنند و هیچ هراسی نداشته باشند؛ ازاین‌رو بایستی با جدیت و باتدبیر بهترین استفاده را از این دهه مبارک در راستای شناساندن انقلاب، امام و منویات امام و انقلاب کرد.

انتهای پیام/ی

همگان به عظمت انقلاب اسلامی ایران پی برده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.