نمایش عروسکی شاد و موزیکال " ایلیا و اتاق سحر آمیز " از 12 تا 29 بهمن ماه ساعت 18 در تالار فرهنگسرای کوثر وابسته به شهرداری منطقه 15 اصفهان به روی صحنه می رود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر فرهنگسرای کوثربا بیان اینکه جشن عروسک ها در مراسم افتتاحیه  نمایش  " ایلیا  و اتاق سحر آمیز" برگزار می شود، گفت: زنگ تئاتر این نمایش با حضور  اکبر کشانی پیشکسوت تئاتر و جمعی از مسئولان و هنرمندان  همراه با تجلیل  از فعالیت های ارزشمند این هنرمند پیشکسوت  در عرصه نمایش نواخته می شود .

حمیدرضا مکارمی در ادامه خاطر نشان کرد: از برنامه های دیگر این مراسم افتتاحیه حضور عروسک های نمایشی دیگر گروه هاست که از همه ی هنرمندان نمایش کودک و نوجوان که  عروسک نمایشی در آرشیو خود دارند دعوت می شود همراه با عروسک های نمایشی حضور پیدا کنند و همچنین کودکان نیز می توانند با عروسک مورد علاقه خود مهمان مراسم افتتاحیه باشند .

وی در باره داستان نمایش عروسکی  شاد و موزیکال  " ایلیا و اتاق سحر آمیز " گفت: "ایلیا" داستان پسربچه‌ای دبستانی است که نسبت به اشیای پیرامون خود مثل اسباب بازی‌ها و نوشت افزار و... بی توجه است و بی نظمی‌ها و رفتارهای خشن او سبب می شود اشیای اتاقش در اندازه‌های چندین برابری خود زنده شوند و به مقابله با او برآیند. در این بین، موجودی خیالی ظاهر می شود و ایلیا را با خود همراه کرده، از دنیای حقیقی خارج می کند اما ...

نویسندگی و کارگردانی نمایش عروسکی  شاد و موزیکال  " ایلیا و اتاق سحر آمیز " را صابر شوفریان برعهده داشته است و مهسا مجیدی، مهران آقا بابایی، مهدی فخاری،بهناز متولی باشی، سید عماد الدین صدر ، بابک فاتحی، مهدی اتحادی ، شیلا خزایی، زهرا اسدی، ملیحه نجاریان  بازیسازان این نمایش عروسکی  حجمی و تن پوشی هستند.

پیش فروش بلیت این نمایش در سایت پارتاک تیکت آغاز می شود و علاقه مندان می توانند برای تهیۀ آن اقدام کنند.

علاقه مندان جهت  رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگسرای کوثر واقع در خیابان جی خیابان مسجد علی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 35212475 تماس بگیرند .

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: تئاتر ، اکران فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.