عضو شورای شهر یاسوج گفت: عزمی جدی برای برخورد قاطعانه با مدیران متهم به استخدام‌ بدون ضابطه و فامیلی در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  فرشید احمدی‌کیش عضو شورای شهر یاسوج گفت: در گذشته به صورت فله‌ای و بدون ضابطه نیروهای را به صورت شرکتی به بدنه شهرداری یاسوج تحمیل کرده‌اند که هم اکنون بخش طیادی از اعتبارات شهرداری هزینه پرداخت حقوق این افراد می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی خدماتی بکار گرفته‌اند و در جایگاه‌های کارشناس فعالیت دارند، عنوان کرد: بیش از 50 درصد افراد تحمیل شده به بدنه شهرداری یاسوج غیر کیفی بوده و کمک خاصی به مجموعه شهرداری در بهبود وضعیت نمی‌کنند.

احمدی‌کیش با تاکید بر اینکه طی دو سال گذشته یکی از مهمترین موضعات استانی مطرح شده در رسانه‌ها بحث استخدام‌های فله‌ای در برخی ادارات بوده است، افزود: هیچ عزمی برای برخورد قاطعانه با مدیران متخلف وجود ندارد.

عضو شورای شهر یاسوج خواستار گزارش عملکرد مسئولان و متولیان امر در زمینه استخدام‌های فله‌ای شد و گفت: مردم بی صبرانه منتظر گزارش عملکرد مدیران و متولیان امر در این زمینه هستند.

احمدی‌کیش با بیان اینکه نمی‌توان با توجیه اینکه نیروی شرکتی ربطی به اداره ندارد کلاه شرعی سر مردم گذاشت، ادامه داد: چگونه نیروهای شرکتی تنها از دوستان و بستگان مدیران بوده و مردم مستضعف در این زمینه سهمی ندارند.

وی خواستار عزل مدیران متهم به استخدام فله‌ای شد و عنوان کرد: کاش در این زمینه یک گزارش عملکردی از نحوه و چگونگی برخورد و محاکمه مدیران متهم به استخدام فله‌ای ارائه می‌شد تا درد مردم مستضعف تا حدودی التیام می‌یافت.

انتهای پیام/ش

 استخدام‌ های بدون ضابطه در کهگیلویه و بویراحمد 

برچسب ها: شهرداری ، استخدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.