رییس مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی خوزستان از پذیرش دانشجو در مرکز آموزش علمی ‎ـ کاربردی میراث فرهنگی استان با 2 رشته جدید در بهمن‎ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین عیدانی، رییس مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی خوزستان، با اشاره به پذیرش دانشجو در 2 مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز بیان کرد: 2 رشته پرطرفدار کاردانی حرفه‌ای آشپزی و کارشناسی ناپیوسته گردشگری دفاع مقدس نیز به رشته‌های این مرکز اضافه شده است.

وی به پذیرش دانشجو در رشته های آشپزی حرفه ای و گردشگری دفاع مقدس برای اولین بار در استان خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: همچنین این مرکز در راستای رسیدن به اهداف علمی، پژوهشی، آموزشی و ماموریت سازمانی خود در سطح استان، از ترم بهمن در 4 رشته کارشناسی مدیریت گردشگری، ارزیابی صنایع دستی و میراث فرهنگی، معماری داخلی و گردشگری دفاع مقدس و 6 رشته کاردانی آشپزی، طلا و جواهر (تراش سنگ‌های قیمتی)، گردشگری، معماری داخلی، صنایع دستی (فرش دستبافت) و هتلداری دانشجو می‎پذیرد.

عیدانی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه از بدو تاسیس این مرکز از مهر 1394 تاکنون با استقبال خوبی در زمینه جذب دانشجو مواجه شدیم و امید است با توجه به مبحث اشتغال و کارآفرینی در رشته‌های موجود شرایط مناسبی را برای فارغ‌التحصیلان ایجاد نماییم.

رییس مرکز علمی ‎کاربردی میراث فرهنگی خوزستان اذعان داشت: پیرو پذیرش دانشجو در تمام رشته‌های کاردانی و کارشناسیِ این مرکز در بهمن ‎ماه 1396، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اداره ‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان و یا مرکز آموزش علمی کاربردی میراث، واقع در خیابان 9 پادادشهر نسبت به تکمیل فرم پذیرش اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

پذیرش دانشجو در مرکز علمی_کاربردی میراث خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار