فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی با ۳۰ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان شیراز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری شهرستان شیراز در هنگام گشت زنی و با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: متهم برای تحقیقات تکمیلی از کلانتری به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، این سارق حرفه‌ای و سابقه دار چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۳۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کرد.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجغ قضائی شد، اظهار کرد: تا کنون ۲۵ نفراز شکات شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان کماکان ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس، رعایت نکردن نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان برشمرد و گفت: در صورتی که محوطه کارگاه‌ها روشنایی کافی ندارد، روشنایی لازم را تامین و برای همه در‌ها بویژه در ورودی از قفل‌های مطمئن استفاده کنند.

انتهای پیام/ن

بازداشت سارق در شیراز

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار