با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان مرودشت، سارق قطعات خودرو دستگیر و ۱۲ فقره سرقت از وی کشف شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان رئیس پلیس شهرستان مرودشت اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تلاش کارآگاهان پلیس با بررسی پرونده سرقت‌های باطری خودرو آغاز شد، افزود: ماموران دریافتند شیوه و شگرد سرقت‌ها مشابه بوده است و فرضیه سریالی بودن سرقت‌ها قوت گرفت.

زراعتیان ادامه داد: ماموران با تلاش‌های شبانه روزی، بکارگیری اقدامات فنی و پلیسی و مراقبت‌های مستمر سرنخ‌هایی از این سرقت‌ها بدست آوردند و پس از شناسایی کامل سارق و محل اختفای وی، با هماهنگی مراجع قضائی متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم مورد بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفت که در این بین به ۱۲ فقره سرقت باطری خودرو اعتراف و بیان کرد که نیمه‌های شب در خیابان‌های خلوت و پرت خودرو‌هایی را که دارای ایمنی لازم نبودند، شناسایی و در یک فرصت مناسب با باز کردن کاپوت خودرو اقدام به سرقت باطری آن می‌کردم.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت به شهروندان توصیه کرد: خودرو‌های خود را تا آنجا که ممکن است، در پارکینگ منزل پارک کنید، از قفل کاپوت مطمئن و ضد سرقت استفاده کنید و تا جایی که امکان دارد وسیله نقلیه خود را به سیستم‌های هشداردهنده از جمله دزد گیر مجهز کنید.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارق قطعات خودرو در شهرستان مرودشت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار