برق ۴ هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی که به علت بارش برف قطع شده بود وصل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ جمشید طالبی مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: به علت بارش برف و پارگی سیم‌های برق ناشی از شکسته شدن شاخه‌های درختان برق ۴ هزار و ۵۰۰ خانوار خانوار روستایی گیلان قطع شده بود با تلاش ۳۵۰ مامور برق در قالب ۱۷۰ گروه در ۲ روز گذشته وصل شد.

محمد رضا نازک کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان نیز گفت: به علت بارش برف اخیر راه ارتباطی ۶۵ روستای استان بسته شده بود که با تلاش نیرو‌های امدادی تاکنون راه ۵۰ روستا بازگشایی شد.

وی افزود: راه ۱۵ روستا سیاهکل و رودبار بسته است که تا غروب امروز بازگشایی خواهد شد.

محبعلی رنج ور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان هم از وصل شدن آب آشامیدنی ۳ هزار و ۴۰۰ خانوار روستایی خبر داد و گفت: آب آشامیدنی ۴۱ خانوار در منطقه ییلاقی شاه شهیدان رودبار به علت مسدود بودن راه و فراهم نبودن امکان حضور ماموران برق برای وصل کردن برق ایستگاه پمپاژ آب همچنان قطع است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود که آب این خانوار‌ها تا غروب امروز وصل شود.

سید رضا علوی مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت هم از عادی شدن پرواز‌های این فرودگاه خبر داد و اعلام کرد: در ۲ روز گذشته ۹ پرواز فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به علت بارش برف در فرودگاه مهر آباد تهران لغو شد.

وی با بیان اینکه فرودگاه مهر آباد تهران مسیر بخشی از پرواز‌های فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت است تصریح کرد: در ۲ روز گذشته در مناطق جلگه‌ای تا ۴۰ سانتی متر و در مناطق کوهستانی گیلان تا یک متر برف بارید.

 

انتهای پیام/م.ع

رفع خاموشی‌های برق در روستا‌های گیلان

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.