معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت:استفاده غير علمی از شبکه های ماهواره ای و توزيع برنامه های مبتذل آنها ، باعث انحراف و تنزل شأن و حرمت اخلاقي جوانان مي شود.

استفاده از ماهواره باعث تنزل شان اخلاقی جوانان می شود

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام;سرهنگ فرزاد یاسمی بیان کرد:در تمام نظام های سياسی و اخلاقی جهان ، برای جلوگيری از ابتذال و انحراف افراد جامعه ، موازين و مقررات خاص آن جوامع وجود دارد و با نظارت قانون و همگانی ، افکار عمومی را به سمت خير و صلاح هدايت مي کنند.

وي دين اسلام را جامع ترين اديان دانست و اظهارکرد:اسلام هم برای دنيا و هم برای آخرت انسان ، برنامه و طرح سازنده ارائه کرده که چنانچه مورد دقت نظر و اجرای کامل قرار گيرد، دين و دنيای اهل عالم تضمين می شود.

سرهنگ یاسمی ادامه داد: استفاده غير علمی از شبکه های ماهواره ای و توزيع برنامه های مبتذل آنها ، باعث انحراف و تنزل شأن و حرمت اخلاقی جوانان می شود.

وی اضافه کرد:همه گير شدن و قبح زدايی از منکرات يکی از اهداف و رويکردهای بسيار خطرناک دشمنان انقلاب اسلامی است .

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام  یادآورشد:ماهواره براي استفاده هاي علمی ، پزشکی و ديگر نيازهای مشروع جامعه مفيد است ، اما زيان ها و خطر های بسيار جدي فراوانی دارد که چنانچه به دقت مورد توجه و رعايت قرار نگيرد، زمينه سقوط اخلاقی و اجتماعی مردم بخصوص جوانان را فراهم می کند.

انتهای پیام/ د

شبکه های ماهواره ای وسیله ای برای انحراف جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
ماهواره ها باعث گسترش آسیب های اجتماعی میشوند من هیچ وقت از این شبکه ها استفاده نمیکنم