مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان از برپایی هشتمین نمایشگاه خودرو در استان خبر داد .

یزدی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان: هشتمین نمایشگاه خودرو گلستان میزبان شرکت‌های خودروساز، واردکنندگان خودرو و جمعی از قطعه سازان است.

یزدی افزود: این نمایشگاه ازامروز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار می‌شودو ۱۰ شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو حضور دارند.

وی ادامه داد: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه ایرتویا، نماینده رسمی محصولات تویوتا و لکسوس در ایران که این در نمایشگاه با ۳ محصول پریوس، راو ۴ و C-HR، نیسان هم که با جهان نوین آریا به صورت رسمی فعال است با دو خودروی نیسان جوک و ایکس تریل حضور دارد.


یزدی افزود: رنو دیگر شرکت کننده با تلیسمان و کولئوس، آرین موتور پویا که فروش و خدمات پس از فروش محصولات میتسوبیشی ژاپن را بر عهده دارد با لنسر، اوتلندر، میراژ و ASX، رامک خودرو با تیوولی و رکستون، کرمان موتور هم با ترکیبی از ۳ گانه هیوندای، جک و لیفان، بی. وای. دی، سنگین وزن‌های اسکانیا از حاضران در این نمایشگاه هستند.


یزدی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی گلستان از حضور بزرگترین خودروساز کشور یعنی ایران خودرو هم در این نمایشگاه اشاره کرد وگفت: ایران خودرو در این نمایشگاه خودرو‌های خود را با طرح فروش ویژه نمایشگاه محصولات خود را عرضه خواهد کردو همچنین ایران خودرو دیزل هم با کامیون‌های خود در این دوره از نمایشگاه حاضر می‌شود تا اسکانیا تنها سنگین وزن این نمایشگاه نباشد.

هشتمین رویداد نمایشگاه خودرو استان گلستان از ۱۰ تا ۱۳ بهمن ماه، در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان از ساعت ۱۶ الی ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.
 
انتهای پیام/گ
 

برپایی نمایشگاه  خودرو در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.