مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از انتقال بازار سیار فعال در بلوار اندیشه قاسم‌آباد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتقال چهارشنبه‌بازار واقع در بلوار اندیشه به مکان جدید به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بهروز کیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت:: یکی از اهداف این سازمان ساماندهی دست‌فروشان و مشاغل غیر رسمی در جهت ارتقا کیفی و کمی زیبایی بصری است.

وی افزود: تاکنون با ایجاد ۲۳ بازار سیار شامل ۱۵ روز بازار، ۳ شب‌بازار و ۵ عصر بازار در نقاط مختلف شهر و ارائه خدمات متنوع فراهم شده‌است.

کیانی با اشاره به اینکه مشهد یکی از کلانشهر‌های موفق در زمینه ساماندهی مشاغل از جمله مشاغل غیررسمی بوده است، گفت : چهارشنبه بازار واقع در بلوار اندیشه قاسم‌آباد با ظرفیت ۳۸۵ غرفه از سال ۸۰ راه‌اندازی شده‌است که در طی این ۱۶ سال مورد استقبال شهروندان قرار گرفته‌است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت : به دلیل اجرای عملیات ساخت و ساز در محدوده این بازار و به منظور تامین امنیت غرفه‌داران و شهروندان و همچنین با همکاری و تعاملات مناسب صورت گرفته با شهرداری منطقه ۱۰، چهارشنبه‌بازار همزمان با واگذاری و اختصاص زمین مناسب از سوی شهرداری این منطقه از محل فعلی واقع در بلوار اندیشه به مکان جدید منتقل خواهد شد.


انتهای پیام // ف. ح.
 


بازار سیار فعال در بلوار اندیشه قاسم‌آباد به مکان جدید انتقال می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.