معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آبادان گفت :هفت طرح خدماتی، آموزشی بهداشتی در دهه فجر در آبادان به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛بزرگی نیا معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آبادان در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان آبادان گفت:هفت طرح خدماتی، بهداشتی و آموزشی به ارزش 132 میلیارد و 807 میلیون ریال در دهه مبارک فجر در آبادان به بهره برداری می رسد.

امیرحمزه بزرگی نیا افزود: این طرح ها شامل نوسازی و بازسازی یک واحد آموزشی، بازسازی بخشی از بیمارستان طالقانی و بازسازی بخشی از بیمارستان شهید بهشتی آبادان است.

وی گفت: احداث مرکز فوریت های پزشکی در جاده تنگه3، احداث فوریت های پزشکی جاده چوئبده آبادان و مرکز بهداشتی روستای ابوشانگ نصار از جمله این طرح ها است.

بزرگی نیا افزود: نخستین گلخانه شهر اروندکنار نیز به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.

وی  به فعالیت 10 کمیته برای تدوین برنامه های دهه فجر در آبادان اشاره کرد و گفت: بهمن‌، ماه استکبارستیزی است و این ماه را باید ماه نور نامید چراکه در این ماه انقلاب شکوهمند ملت ایران با هدایت‌های رهبری فرزانه به پیروزی رسید.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز در این جلسه گفت:دوازده بهمن همزمان با آغاز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیکر مطهر 28 شهید از مرز بین المللی شلمچه وارد خاک کشورمان می شود.

سرگرد عبدالحسن بعنونی نژاد گفت:این شهدا مربوط به عملیات ها محرم، رمضان، کربلای 4 و تک دشمن هستند.

وی افزود:مراسم شبی با شهدا و وداع با شهدا با حضور مردم شهید پرور و انقلابی آبادان برگزار می شود.

انتهای پیام /د

بهره برداری از چند طرح

برچسب ها: دهه فجر ، طرح خدماتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.