امام جمعه شهرستان خلخال از ورود پیکر مطهر شهید گمنام در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شهرستان خلخال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حجت‌الاسلام امیر رشتبری، رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال با اعلام این خبر افزود: همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیکر مطهر شهید گمنام به شهرستان خلخال وارد و باردیگر عطر شهادت به خود خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این شهید از شهدای هشت سال دفاع مقدس است گفت:پیکر مطهر این شهید در روز 28 بهمن ماه وارد شهرستان خلخال خواهد شد و صبح روز 29 بهمن در ساعت 10 صبح با استقبال گرم مردم خلخال از محل میدان جانبازان شهرستان خلخال تشییع و در محل حوزه علمیه خلخال به خاک سپرده خواهد شد.

امام جمعه خلخال با تاکید بر آمادگی کامل ادارات بر برگزاری هر چه بهتر و شایسته این مراسم استقبال از شهید دفاع مقدس عنوان کرد: شهرستان خلخال افتخار میزبانی دهمین شهید گمنام را در تاریخ شهرستان خلخال ثبت خواهد کرد.

در این مراسم فرماندار شهرستان خلخال تصریح کرد: در حال حاضر 9 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان خلخال و شهر هشجین و کلور  عطر ایثار و مقاومت را در شهرستان خلخال زنده کردندو با ورود این شهید شمار شهدای گمنام شهرستان خلخال به ده پیکر مطهر خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

آمادگی خلخال برای میزبانی از پیکر شهید گمنام

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.