نایب رئیس خانه احزاب گفت: به کارگیری مدیران دو تابعیتی به ضرر نظام و مردم است و باید مجلس این موضوع را برای همیشه حل کند.

رقدرتعلی حشمتیان نایب رئیس خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه 100 مسئول کشور "دوتابعیتی" و دارای "گرین کارت" هستند، اظهار کرد: بحث مدیران دو تابعیتی همواره مورد مناقشه و ایراد بوده است.

وی ادامه داد: انتقادات زیادی در این مورد به دولتمردان بوده و هست چرا که به کارگیری مدیران دو تابعیتی به ضرر نظام و مردم است.

دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران اضافه کرد: باید مجلس بحث مدیران دو تابعیتی را برای همیشه حل کند و پرونده آن را ببندد.

نایب رئیس خانه احزاب ایران ضافه کرد: امروز کشور به مدیرانی قوی نیاز دارد که بتوانند مشکلات فراوان مردم در حوزه معیشت و بیکاری را حل کنند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروهی در وزارت کشور برای بررسی و تعیین محل راهپیمایی‌ها، گفت: بناست جلسات این کارگروه به صورت منظم با حضور مسئولان مربوطه برگزار شود تا تصمیم قاطعی برای تعیین محل راهپیمایی‌ها و چگونگی برگزاری آن گرفته شود.

دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران در ادامه با انتقاد از پرداخت نشدن یارانه احزاب و تشکل‌ها، تصریح کرد: این موضوع در خانه احزاب در دست بررسی است.

حشمتیان تاکید کرد: در مکاتباتی با رئیس‌جمهور، درخواست دیدار با وی را کردیم تا بتوانیم مسائل و مشکلات احزاب را مطرح و پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار