نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌ جنوبی گفت:رتبه نخست رشد مالیات استان در کشور با خشکسالی های مداوم استان هم خوانی ندارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار مدیرکل و معاونان ادارات تابعه وزارت امور اقتصاد و دارایی در خراسان‌جنوبی گفت : استانی که 18 سال با خشکسالی دست‌و پنجه نرم می‌کند ،در کشور رتبه نخست رشد مالیات را دارد که اگر این مالیات و خشکسالی کنار هم قرار دهیم نامتعادل بودن آن مشخص می شود.


وی با بیان اینکه تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها به خاطر عملکرد ضعیف بعضی از مسئولان است،افزود: گاهی اوقات بعضی از مسئولان از از منابعی که باید در اختیار مردم قرار بگیرد رقم‌های کلانی را به سادگی دریافت می‌کنند و با همین رقم‌های کلان فرار مالیاتی هم دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه بعضی از افراد گلایه دارند که فلان مسئول گره‌ای در کار وارد کرده است، اظهار کرد: گاهی وقت‌ها آمار و ارقام تعطیلی کارخانجات نگران‌کننده است.


نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی علت نارضایتی مردم نیز همین بی عدالتی ها است،گفت: وقتی دشمن مسلح شد با همه به طور یکنواخت عمل می‌کند و به کشور آسیب می زند.


وی افزود: مردم در تمام صحنه‌ها حضور دارند و در این 40 سال هر دولتی که در کاری مانده، مردم دولت را همراهی کردند و در هر صحنه‌ای مردم نظام را تنها نمی‌گذارند لذا نباید با آن‌ها این‌طور برخورد شود.


نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آن‌هایی که در برابر مردم کوتاهی می‌کنند از خواب غفلت بیدار شوند، گفت: در سیستم نظام اسلامی اگر به قانون عمل کنیم همه آن عبادت می‌شود چرا که سیستم، سیستم الهی است .
انتهای پیام/ب


آمار تعطیلی کارخانه ها در خراسان جنوبی نگران کننده است

برچسب ها: بحران آب ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.