فیلم کوتاه «ماهی» ساخته سامان حسین‌پور به بیستمین جشنواره جهانی فیلم‌های کمدی آنسوی فنس استرالیا راه یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، این فیلم داستان خانواده پیری را روایت می‌کند که با اتفاقی ناشی از کمبود آب دست و پنجه نرم می‌کنند.

این فیلم که سومین ساخته حسین‌پور به‌شمار می‌رود پیش از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی را تجربه کرده و جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین فیلم از جشنواره «گات مینوت» کانادا و جایزه تقدیر ویژه داوران جشنواره فیلم «یک دقیقه‌ای رومانی» را به‌دست آورده است.

جشنواره جهانی فیلم‌های کمدی آنسوی فنس استرالیا که فیلم‌های مستقل و کمدی را به نمایش می‌گذارد، با هدف تشویق فیلم‌سازان به تولید آثار کمدی و سرگرم‌کننده برگزار می‌شود.

 

بیستمین دوره این رویداد ۲۶ ژانویه تا ۹ مارس( ۵بهمن تا ۱۸اسفند) برگزار می‌شود و پس از رأی‌گیری بهترین فیلم به انتخاب تماشاگران جایزه می‌گیرد .

همنچنین این فیلم کوتاه در جشنواره بین‌المللی فیلم بایامون پورتوریکو حضور دارد و همراه با سه فیلم دیگر ایران به اکران گذاشته خواهد شد.

سامان حسین‌پور تاکنون شش فیلم کوتاه داستانی را نوشته و کارگردانی کرده و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی سینما کارگردانی است که بالغ بر 30 جایزه ملی و بین المللی نیز در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/م

راه یابی فیلم «ماهی» به جشنواره جهانی استرالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.