معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: با همت و تلاش ماموران اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده ای تمامی راههای مواصلاتی اصلی و فرعی استان اردبیل باز می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نواداد، معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل در بازدید از پایگاه امداد و نجات و راهدارخانه گردنه صائین نیر اظهار داشت: با همت و تلاش ماموران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و دیگر دستگاه ها تمامی راه های مواصلاتی اصلی و فرعی استان اردبیل باز می باشد.

وی در ادامه به عملکرد جمعیت هلال احمر استان اردبیل در خدمات رسانی به مسافران در راه مانده طی بارش های اخیر برف اشاره کرد و افزود: طی بارش برف چند روز گذشته توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل به ۲۰۰ خانوار در راه مانده اسکان اضطراری داده شده است.

نواداد تصریح کرد: ۳۰۰ نفر نیرو و امدادگر با ۳۰ دستگاه خودروی آمبولانس، ست نجات و اکیپ های ثابت و سیار در ۱۲ پایگاه ثابت و ۸ پایگاه سیار در سطح محورهای مواصلاتی استان از سوی جمعیت هلال احمر به مسافران خدمات ارائه داده می شود.

وی به خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هم اشاره کرد و گفت: توسط ماموران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان طی بارش های اخیر برف در محورهای مواصلاتی استان به یک هزار و ۶۰۰ نفر امدادرسانی شده است.

انتهای پیام/ح

امدادرسانی به بیش از یک هزار نفر در محورهای مواصلاتی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.