اختتامیه نخستین جشنواره سرود و موسیقی دریزد

آئین پایانی اولین جشنواره سرود و موسیقی نغمه‌های کویر با معرفی برگزیدگان در یزد برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سیروس معاون صدای مرکز یزد گفت: در پایان اولین جشنواره سرود و موسیقی نغمه‌های کویر شرکت کنندگان حائز رتبه‌های برتر معرفی شدند.

سیروس با اشاره به معرفی برگزیدگان این جشنواره گفت: در بخش اصلی محسن نشاسته گر، مصطفی راغب و مهدی مضطر زاده به ترتیب نفرات اول تا سوم جشنواره شدند. در بخش ویژه حمید استادیان، طا‌ها فتوحی و مهدی دهقان رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند، همچنین در بخش سرود ابوالفضل کرمانی نسب مسوول گروه سرود عاشقان ولایت و فاطمه حیدری مسئول گروه سرود آمادگی ودبستان علم الهدی به عنوان برگزیدگان این جشنواره مشخص شدند.

وی افزود:مرحله نهایی داوری آثار با همت جناب آقای حسینی و کارشناسان مرکز شعروموسیقی مراکز استان‌ها انجام گرفت واز بین تمامی این آثار، به ۳ اثر در بخش اصلی، ۴ اثر در بخش ویژه رتبه دوم مشترکا به دونفر تعلق گرفت و دو گروه سرود جوایزی تعلق گرفت.

سیروس گفت: دبیرخانه جشنواره پس از تصویب در شورای معاونان مرکز، در مهر ماه امسال تشکیل و شیوه نامه آن تنظیم شد.

وی گفت: نتیجه این تلاش، دریافت ۱۱۲ اثر در بخش‌های اصلی با محوریت آثار با محتوای بومی و بخش ویژه با محوریت موضوعاتی، چون چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اقتصادمقاومتی و مدافعان حرم بود که در نوع خودش تولید و ارسال این تعداد از آثارکاملا بی سابقه بود.

همچنین در پایان این مراسم از خانواده هنرمند شهید ساداتی، شهید فعال در عرصه سرود و موسیقی و جمعی از پیشکسوتان موسیقی استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ ا

نخستین جشنواره سرود و موسیقی نغمه های کویر در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.