مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله از نصب 50 کانکس از سوی سپاه پاسداران و قرارگاه امام رضایی ها در مناطق زلزله زده شهرستان کوهبنان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ پاداش مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله  گفت: در ساعات اولیه زلزله سی ام آذر ماه کوهبنان حضور سردار ابوحمزه فرمانده محترم سپاه ثارالله را در منطقه داشتیم و به فوریت با فرماندهان سپاه های کوهبنان زرند و راور تشکیل جلسه دادیم .


وی افزود : نیازمندی های اولیه که در خصوص اسکان اضطراری مردم با هماهنگی و همکاری دوستانمان در هلال احمر استان و خیرین و نهادهای مردمی صورت گرفت.


مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله تأکید کرد: در همین راستا اسکان اضطراری مردم را در برنامه داشتیم که با همکاری دستگاه ها انجام شد و الان هم بخش زیادی از آن اسکان موقتی که قولش را به مردم داده بودیم در قالب 30 کانکس با همکاری هایی که فرماندهان سپاه های استانی و 20 کانکس به همت خیرین کرمان و دیگر استان ها در اختیار مردم قرار گرفته است.


وی با بیان این مطلب که سپاه به همین شکل تا پایان در کنار مردم خواهد بود تصریح کرد : با مجموعه مردمی قرارگاه امام رضایی ها و استان قدس رضوی برنامه های عدیده ای در این منطقه اعم از فرهنگی ، ایجاد کمپین های کمک رسانی و راه اندازی آشپزخانه ای که ده هزار غذای گرم را بین مردم توزیع کرده اند و 20 هزار غذای گرم نیز با همکاری قرارگاه امام رضایی ها طبخ و توزیع شده است.


وی از اعزام گروههای جهادی متعددی از دانشگاه شهید باهنر، دانشگاه ولی عصر رفسنجان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی کرمان در روزهای آینده خبر داد و اظهار کرد : با همکاری که با قرارگاه امام رضایی ها و گروه های جهادی جنوب استان در هفته های آینده شاهد واگذاری 30 کانکس دیگر به مردم ولایتمدار شهرستان کوهبنان خواهیم بود .

انتهای پیام/ی

کمک سپاه به زلزله زدگان کوهبنان

 

برچسب ها: سپاه ، زلزله کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار