عشق و ثروت را با دنده معکوس، نور بالا از نگاه مهر در پلاتو ماه کاشان ببینید.

نویسنده و کارگردان تئاتر "دنده معکوس، نور بالا" در حاشیه نخستین اجرای این تئاتر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این نمایش با موضوع اجتماعی تقابل عشق و ثروت به مدت دو هفته در پلاتوی ماه فرهنگسرای مهر کاشان به روی صحنه می رود.
 
سید جواد دارینی، با اشاره به اجرای این نمایش در ساعت 19 روزهای 7 تا 20 بهمن افزود :این اثر در سبک اجتماعی داستان عشق و ثروت و مسائل پیش روی آن را در جامعه کنونی نشان می دهد.
 
وی افزود: :بستر داستانی این نمایش زندگی خانواده ای در حال و هوای دهه 50 است.
به‌گفته‌وی، امروز در جامعه به خاطر مال دنیا حرمت های بسیاری در حال خدشه دارشدن است و شخصیت داستان در تقابل تمنای قلبی و رسیدن پول باید یکی را انتخاب کند که به طور طبیعی دشواری ها و فشار زیادی در تصمیم گیری باید تحمل کند.
 
به‌گفته‌وی، محمد دارینی، منیرسادات ساداتی و مریم حمیدی‌جو به ایفای نقش می‌پردازند.
دارینی تصریح کرد :مصطفی حمیدی‌فر دراماتورژی، حامد مجیدی نوازندگی ویلون و اجرای آواز، محمد محسنی مدیریت صحنه و محمد آقاجانی مسئولیت اجرای نور این نمایش را برعهده دارند.
دارینی،  اجرای نمایش "دنده معکوس، نوربالا" با حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان را یادآورشد و گفت:این تئاتر در سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان  موفق به کسب دو جایزه بهترین طراحی نور و طراحی صحنه از سوی هیات داوران شد.
 
شایان ذکر است :زنگ آغازین نمایش دنده معکوس،نوربالا توسط "بهمن صادقپور" پیشکسوت عرصه هنرو نمایش کاشان به صدا در آمد و از وی و "مهدی رضایی" دیگر پیشکسوت تئاتر کاشان تقدیر و تجلیل شد.
 
 
انتهای پیام/م
 

اجرای تئاتر دنده معکوس، نور بالا در کاشان

برچسب ها: تئاتر ، اکران فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.