رئیس سازمان دانش آموزی فارس گفت: دانش آموزان و اولیا، رانندگان برتر سرویس مدارس شیراز را انتخاب می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن کلاری رئیس سازمان دانش آموزی فارس گفت: این انتخاب برای ارتقا کیفیت سرویس مدارس، انجام می‌شود و امکان امتیاز دهی به همه ارکان سرویس در این نظر سنجی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این طرح رانندگان هم به مدیران اجرایی و شرکت‌های حمل و نقل و مسئولان مرتبط امتیاز می‌دهند و هرکدام به وسیله فرم‌های نظرسنجی به مجموعه بالا دستی خود نمره ارزیابی می‌دهند.

کلاری ادامه داد: بر اساس نتایج حاصل از این نظر سنجی، ما می‌توانیم راننده برتر سرویس مدارس را به جامعه معرفی و از آنان تقدیر کنیم.

وی هدف از تنظیم و قرار دادن این نظرسنجی چند سویه را افزایش و بهبود سطح کیفی خدمات دانست و گفت: فرم‌های الکترونیکی این نظر سنجی بزودی در سامانه http://www.shirazs.ir در بخش مربوطه فعال و قابل دسترسی خواهد شد.

کلاری بیان کرد: رانندگانی که امتیاز کمتر از حد نصاب بگیرند بر حسب نوع ضعف آن‌ها موظف به گذراندن دوره آموزشی اجباری خواهند شد.

وی در خصوص امتیازگیری اولیا توسط رانندگان نیز اظهار کرد: اولیا هم در مواردی از جمله رعایت نظم در ثبت نام و پرداخت به موقع شهریه و رعایت حقوق رانندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

کلاری تاکید کرد: از رانندگان برتر و سایر عوامل اجرایی سرویس که حایز رتبه برتر در این نظرسنجی می‌شوند در هفته بزرگداشت مقام معلم تقدیر خواهد شد.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس تصریح کرد: ۱۲۰ هزار دانش آموز شیراز‌ی از سرویس‌های مدارس استفاده می‌کنند.
انتهای پیام/ر

انتخاب رانندگان برتر سرویس مدارس شیراز توسط دانش آموزان و اولیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار