مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان را اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهرزاد بوستانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در هفته منابع طبیعی متناسب با نامگذاری‌های صورت گرفته در این ایام گفت: شعار امسال "منابع طبیعی با مردم برای مردم" انتخاب شده ست که در این راستا بیشتر فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده در جهت اجرایی شدن اهداف این شعار خواهد بود.

وی از برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی و ترویجی در سطح شهرستان‌ها خبر داد و افزود: مراسم باشکوه درختکاری بصورت مشترک با همکاری شهرداری شیراز و با حضور مدیران، نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی در شیراز و سایر شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

بوستانی ادامه داد: در حال حاضر هماهنگی‌های لازم با مسئولان و سایرمدیران محلی در شهرستان‌ها برای حضور در این مراسم انجام گرفته است.

وی در تشریح برنامه‌های این هفته افزود: اجرای مراسم نهال کاری در سطح شهرستان ها، برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی، اجرای مسابقات جام فوتسال هفته منابع طبیعی، افتتاح پروژه‌های بزرگ آبخیزداری، تجلیل از خانواده‌های شهدای منابع طبیعی، تامین، توزیع و غرس نهال با همکاری تشکل‌های مردمی و اجرای پیاده روی بزرگ خانوادگی بخشی از این برنامه‌ها است.

بوستانی با اشاره به نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در همکاری با بخش‌های مختلف و طرح‌های حفاظت مشارکتی که در سطح استان اجرا می‌شود، اظهار داشت: بخش مهمی از فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته منابع طبیعی نیز با محوریت همین تشکل‌ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: علاقمندان و دوستداران طبیعت در صورت تمایل به شرکت در فراخوان می‌توانند همکاری‌های خود را در زمینه تامین امکانات و وسایل مورد نیاز جهت هرچه بهتر برگزار کردن این مراسم به دبیر خانه ستاد بزرگداشت هفته منابع طبیعی ارسال و یا با شماره تلفن ۳۶۴۸۴۴۶۰- ۶۳ الی داخلی ۳۶۰ تماس برقرار کنند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس همچنین در خصوص ارسال آثار ادبی و هنری در زمینه‌های حفاظت از منابع طبیعی یادآور شد: علاقمندان می‌بایست آثار خود را در قالب مقاله نویسی، شعر، نقاشی و کاریکاتور با ذکر مشخصات کامل به آدرس اداره کل منابع طبیعی فارس واقع در ابتدای بولوار مطهری یا به آدرس الکترونیکی FARS.pl@gmail.com دبیرخانه ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی و آبخیز داری فارس ارسال کنند.

۱۵ اسفند ماه روز ملی درختکاری که با عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ر

برنامه های هفته منابع طبیعی در فارس اعلام شد

برچسب ها: محیط زیست ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار