رئیس اداره اوقاف وامورخیریه اردکان؛

ثبت 9 وقف جدید طی سال جاری در اردکان

 رئیس اداره اوقاف وامورخیریه اردکان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 9 وقف جدید ازسوی واقفان خیراندیش شهرستان اردکان در سامانه جامع موقوفات کشور به ثبت رسیده است.

 حجت‌الاسلام‌ سید مهدی سیدی رئیس اداره اوقاف وامورخیریه اردکان درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برنامه‌های اداره اوقاف اردکان در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم، غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه، مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه در امامزادگان و بقاع متبرکه و برگزاری شب‌شعر انقلاب ازجمله برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ سیدی افزود : در راستای انجام وظایف خود و به‌منظور اجرای نیت واقفان در عصر یوم‌الله 22 بهمن امسال نسبت به پخت و توزیع 20 هزار قرص نان‌روغنی سنتی ،لَتیرُگ ،در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقدام نماید.

سیدی گفت : هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ وقف در جامعه اعلام کرد که با این حرکت بتوانیم سنت خداپسندانه وقف را روزبه‌روز گسترش پیدا کند .

رئیس اداره اوقاف گفت : با اشاره به توجه و اهمیت دادن مردم نسبت به موضوع وقف و به برکت انقلاب اسلامی نگاه مردم ما به وقف تغییر کرده است و برای این موضوع اهمیت بیشتری قائل می‌شوند و باعث شده است که هرساله چندین وقف جدید در این شهرستان به ثبت برسد به‌گونه‌ای که از ابتدای سال جاری تاکنون 9 وقف جدید ازسوی واقفان خیراندیش شهرستان اردکان در سامانه جامع موقوفات کشور به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ ی

ترویج فرهنگ وقف در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.