براي سومین سال پياپي تیم بتن دانشجویی نقش‌جهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) موفق شد سه مقام برتر در مسابقات فناوری ساخت و توليد بتن موسسه بين‌المللي بتن آمريکا(ACI) به عنوان معتبرترین مسابقات بتن کشور کسب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در بیستمین دوره مسابقات فناوری ساخت و توليد بتن موسسه بين المللي بتن آمريکا شاخه ايران که به ميزباني اين موسسه برگزار شد، 58 تيم شرکت‌كننده از دانشگاه‌هاي كشور در 9 رشته تخصصي به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات که در گرایش‌های بتن متخلخل، توپ بولینگ بتني، کارايي ملات، کن استراکشن، طراحی و ساخت پل کاغذی، هنرهای بتنی، نمونه مکعبی، بتن سازگار با محیط زیست و سازه محافظ تخم مرغ برگزار شد، تیم‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان(خوراسگان) موفق به کسب مقام اول در گرايش بتن متخلخل ، مقاوم سوم در گرايش کارايي ملات و همچنین مقام سوم در هنرهای بتنی شدند.

 این مسابقات در تهران و به همت مرکز تحقیقات بتن با همکاري موسسه آموزش عالي علوم و توسعه پايدار آريا و انجمن علمي مهندسي بتن و سازه هاي بتني ايران برگزار شد.

تیم بتن دانشجویی نقش‌جهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در چند سال اخير با راهنمايي استادان و تلاش و مشارکت دانشجويان علاقه‌مند رشته مهندسي عمران به ترازهاي بالا و عالي در مسابقات ملي و بين‌المللي رسيده‌است.

این تیم که متشکل از 7 نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهي به نام‌هاي: امير ظهرابي(سرپرست)، مرتضی صادقی، محمد امین سهیلی، محمد صادق‌خانی، محمد رضا اعتباریان، نگین حفیظی، نسیم مشتاقی و با راهنمايي دکتر علیرضا شهنام‌نیا،  دکتر سيد عليرضا زارعي و مهندس مهدي ظهرابي و همکار پژوهشی مهندس حسین غیور در اين دوره از مسابقات حائز 3 رتبه برتر شد، در سال گذشته نيز موفق به کسب دو مقام برتر در گرايش‌هاي کارایی ملات و بتن متخلخل در نوزدهمین دوره مسابقات موسسه بين‌المللي بتن آمريكا(شاخه ايران) شده بود.

موسسه بتن آمریکا یکی از معتبرترین مؤسسات علمي در جهان است که در سال ۱۹۰۴ در آمريکا تاسيس شد. اين مؤسسه غيرانتفاعي كه بيش از يكصد سال از عمر خود را سپري كرده است با هدف آموزش حرفه‌اي و مهندسي، تحقيقات علمي، پژوهش و توسعه استانداردهاي طراحي و اجراي سازه هاي بتني و مواد و مصالح مربوطه در سطح جهان فعاليت مي‌كند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.