تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با گلزنی بازیکن مازندرانی موفق به شکست آذربایجان شد.

شکست آذربایجان در شب گلزنی محمد مرادی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  در روز نخست و در دومین دیدار از رقابت‌های فوتبال ساحلی پرشین کاپ ۲۰۱۸ که به میزبانی باشگاه پارس جنوبی در ورزشگاه دهکده ساحلی بوشهر پیگیری می‌شود، تیم ملی ایران از ساعت ۱۷:۳۰ دیشب میزبان تیم ملی آذربایجان بود که در پایان موفق به شکست ۳ بر ۲ این تیم شد.

مصطفی کیانی با شوت دقیق گل اول بازی را در ثانیه ۳۳ برای ایران به ثمر رساند و در دقیقه ۴ ضربه ریباند شده محمد احمدزاده را محمد مرادی آقای گل ساروی فصل گذشته تبدیل به گل کرد، اما در دقیقه ۷ عبدل علی‌اف از روی ضربه آزاد اختلاف را به حداقل رساند و تایم اول با برتری ۲ بر یک ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران به پایان رسید.

کیانی در دقیقه ۱۶ گل دوم خود و سومین گل تیم ملی را با شوت سرکش به ثمر رساند و وقت دوم با برتری ۳ بر یک ایران خاتمه یافت؛ در دقیقه ۳۱ شوت زینالوف به مرادی برخورد کرد و وارد دروازه ایران شد، اما در نهایت ملی پوشان ساحلی ایران توانستند با پیروزی ۳ بر ۲ این دیدار را تمام کنند.

پیش از این بازی، تیم ملی اسپانیا در نخستین مسابقه پرشین کاپ موفق به پیروزی ۶ بر ۲ مقابل اوکراین شد.

در دومین روز پرشین کاپ ۲۰۱۸ فوتبال ساحلی هم امروز یکشنبه در دیدار نخست از ساعت ۱۶ اسپانیا با آذربایجان دیدار می‌کند و ملی پوشان کشورمان هم از ساعت ۱۷:۳۰ به دیدار تیم اوکراین خواهند رفت.

علی درویش دیگر بازیکن مازندرانی تیم ملی است و حسن عبداللهی هم در تیم شهریار ساری توپ می‌زند.

انتهای پیام/ر

برد نخست با گلزنی مهاجم ساروی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار