در دهه فجر 4 نمایش عروسکی با هدف آشنایی کودکان با ارزش های انقلاب اسلامی در شهر کرمان اجرا می شوند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،و بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در دهه فجر برای آشنایی کودکان و نوجوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی از ابزار هنر به شیوه‌ای جذاب و آموزنده بهره می جوید، به همین منظور در این ایام 4 نمایش عروسکی در شهر کرمان از سوی این سازمان اجرا می شود.


این نمایش ها به شرح زیرند:


نمایش« عروسکی حسنی و کاکل زری» به نویسندگی آرش اخلاقی‌زاده و کارگردانی مریم ترشیزی، براساس داستان‌های کهن ایران با همکاری مؤسسه فرهنگ گستر و مرکز شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان، روزهای 7 تا 9 بهمن در یخدان مؤیدی و با همکاری مرکز سیار شهری کرمان در مساجد حاشیه شهر و مناطق محروم شهر کرمان اجرا می‌شود.


نمایش« عروسکی باغ گل‌ها» به نویسندگی، کارگردانی و آهنگ‌سازی مهدیه عاقبتی با تکنیک عروسک‌های میله‌ای به همت مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 2 کرمان از 12 تا 21 بهمن در دو نوبت 9 تا 10 و 10 تا 11 صبح در این مرکز واقع در چهارراه کار به روی صحنه می‌رود.


نمایش عروسکی« سرزمین رنگارنگ» به نویسندگی سها محمدی‌نژاد و کارگردانی فهیمه بکایی با عروسک‎های نمدی و کاموایی از 14 تا 21 بهمن ساعت 10 صبح در مرکز فرهنگی،هنری کانون شماره 5 کرمان واقع در بلوار 22 بهمن اجرا می‌شود.


نمایش عروسکی« قیچی که به دنبال کار می‌گشت» با عروسک‌های دست‌کشی به همت مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 6 کرمان به کارگردانی افسانه امین‌زاده و نویسندگی مریم نجارپور که این نمایش را بر اساس کتاب قیچی که دنبال کار می‌گشت نگاشته است، از 12 تا 21 بهمن در مرکز فرهنگی هنری شماره 6 کرمان واقع در کوچه شماره 7 بلوار جمهوری به نمایش در می آید.
انتهای پیام /ی

نمایش عروسکی شهر رنگارنگ در کرمان

برچسب ها: دهه فجر ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار