مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت:در دهه فجر نمایش عروسکی در حاشیه شهر کرمان اجرا می شود.

انقلاب در میان کودکان و نوجوانان کرمانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابر اعلام روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان؛ محسن روحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان  با تاکید بر لزوم آگاه سازی کودکان و نوجوانان با ریشه‌های انقلاب، توجه به کیفیت برنامه‌ها را مهم‌تر از کثرت آن‌ها دانست و گفت: پرده خوانی انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار دیجیتال که ماه‌ها بر روی آن کار شده است در دهه فجر در تعدادی از مدارس، مجتمع کانون و نمایشگاه قرآن و علاوه بر آن در شب شهادت حضرت زهرا (س) در ۱۱ بهمن در حسینیه ثارالله اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن در دهه فجر برگزار می‌شود، گفت: فضایی در نمایشگاه قرآن برای برنامه‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان اختصاص دارد.

روحی از آغاز برنامه‌های دهه فجر از اول بهمن در همه مراکز فرهنگی، هنری و اجرای کنسرت موسیقی برای کودکان که متفاوت از دیگر کنسرت هاست سخن گفت و بیان داشت: نمایش عروسکی ویژه کودکان، ۷ تا ۹ بهمن در یخدان مویدی اجرا می‌شود.

وی از نمایش فیلم سینمایی پایان رویا‌ها به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اول تا پایان بهمن هر روز در دو سانس، نمایش عروسکی باغ گل‌ها از ۱۲ تا ۲۱ بهمن در مرکز شماره دو کانون، استمرار اردو‌های جهادی فرهنگی، هنری برای بچه‌ها که پیش از این در روستا‌های محروم بوده است، در دهه فجر در کوهبنان و مسابقه کتابخوانی الکترونیکی با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش همراه با اهدای جوایز ارزنده که از اول بهمن آغاز و تا پایان فروردین ادامه دارد را از دیگر برنامه‌های قابل ذکر عنوان کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از تهیه سرودی ترکیبی از سرود‌های اول انقلاب برای اجرا در ۱۲ بهمن و برپایی ایستگاه فرهنگی، هنری، ادبی با عنوان کودکان انقلابی در روز ۱۲ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۱۷ همراه با غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای کرمان سخن گفت.

روحی ادامه داد: ویژه برنامه جشن انقلاب ۱۶ بهمن در محل کانون برگزار می‌شود.

وی گفت: به کودکان و نوجوانان فراخوان داده شده است در روز ۲۲ بهمن با شعار‌های دست نوشته خود در مراسم راهپیمایی حضور پیدا کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان تجمع کودکان همراه با ایستگاه نقاشی و شعارنویسی در مقابل ورودی حسینیه ثارالله را از برنامه‌های روز ۲۲ بهمن بیان کرد.

مدیر کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان کرمان با بیان اینکه از اول پارسال برای سکونت‌های غیررسمی برنامه‌هایی آغاز و مرکز فرهنگی، هنری سیار راه اندازی کردیم، از اجرای نمایش عروسکی در ایام دهه فجر با هماهنگی مساجد و ... در این سکونت گاه‌ها خبرداد.

روحی از تدارک نمایش دست ساز‌های اعضای کانون با موضوعات مختلف خبر داد و تصریح کرد: ایجاد سینما کودک از برنامه‌هایی است که در برنامه کاری ما قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اجرای نمایش عروسکی در حاشیه شهرکرمان در دهه فجر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار